Posádka RUFA Club obohatí štartové pole tretieho podujatia seriálu DMACK Tyres Rally 2011. To sa uskutoční počas nasledujúceho víkendu v Topoľčanoch a ich okolí.
Po minulo víkendovom piatom mieste na súťaži Impromat Rally Sprint Kopná, ktoré sa konalo na susednej Morave, sa ani nie po týždňovej pauze opäť postaví RUFA Club s posádkou Grzegorz Grzyb – Robert Hundla na štart tretieho podujatia slovenského šampionátu pod názvom XII. Rally Tribeč. V tomto prípade sa ich súťažnou technikou rovnako ako na Rally Prešov stane Ford Focus WRC. „O rally Tribeč som počul iba z rozprávania starších kolegov, ktorí tu voľakedy pred vyše dvadsiatimi piatimi rokmi štartovali. Samozrejme pomery, ale aj technika sa za takú dlhú dobu poriadne zmenili, ale viem že hovorili o Rally Tribeč ako o veľmi ťažkej súťaži. Uvidíme aká bude v tomto roku. Verím že rýchlostné skúšky budú perfektné a nám sa na nich bude dobre dariť. Zároveň dúfam, že Ford Focus bude fungovať tak dobre ako v Prešove, teda až na to ulomené koleso. Držte nám palce aby sa nám podaril dobrý výsledok,“ vyjadril svoje myšlienky jazdec Grzegorz Grzyb.
Organizátor súťaže XII. Rally Tribeč pripravil pre zúčastnené posádky trať o celkovej dĺžke 330 kilometrov, v ktorých je už započítaných aj 9 rýchlostných skúšok. Tie majú spolu takmer 90 kilometrov. Meno víťaznej posádky sa diváci v Topoľčanoch dozvedia o 18-tej hodine v sobotu 2.mája 2011.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?