Chris Mellors vítá zařazení Giandomenica Bassa do týmu PROTON Motorsports pro vybrané podniky IRC v letošním roce. Zároveň odhalil, že britsko-malajský tým uvažuje o nasazení třetí Satrie Neo Super 2000 v průběhu roku.
Spolupráce s Bassem, který už v IRC s továrním Abarthem dokázal vyhrát 4 soutěže, byla oznámena během minulého týdne. Na Itala letos čeká několik asfaltových podniku, přičemž prvním bude už druhý díl IRC, Rally Islas Canarias El Corte Ingles. Mellors, šéf týmu, teď ale přišel se zprávou, že by tým Proton mohl být na vybraných soutěžích ještě více posílen.
"Jsme potěšeni, že se Giandomenico připojil k našemu projektu v IRC. Má spoustu zkušeností a je absolutně bez debat, že nám poskytne důležité poznatky o rallych, na kterých v minulosti startoval. Je to vzrušující čas pro Proton. Nejenom že se nám podařilo zajistit dva vozy pro letošní rok v IRC, ale také existuje možnost, že bychom nasadili i třetí stroj," říká Chris.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?