Chris Mellors vítá zařazení Giandomenica Bassa do týmu PROTON Motorsports pro vybrané podniky IRC v letošním roce. Zároveň odhalil, že britsko-malajský tým uvažuje o nasazení třetí Satrie Neo Super 2000 v průběhu roku.
Spolupráce s Bassem, který už v IRC s továrním Abarthem dokázal vyhrát 4 soutěže, byla oznámena během minulého týdne. Na Itala letos čeká několik asfaltových podniku, přičemž prvním bude už druhý díl IRC, Rally Islas Canarias El Corte Ingles. Mellors, šéf týmu, teď ale přišel se zprávou, že by tým Proton mohl být na vybraných soutěžích ještě více posílen.
"Jsme potěšeni, že se Giandomenico připojil k našemu projektu v IRC. Má spoustu zkušeností a je absolutně bez debat, že nám poskytne důležité poznatky o rallych, na kterých v minulosti startoval. Je to vzrušující čas pro Proton. Nejenom že se nám podařilo zajistit dva vozy pro letošní rok v IRC, ale také existuje možnost, že bychom nasadili i třetí stroj," říká Chris.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?