Šampion F1 z roku 2007 se letos podle Autosportu podívá do americké série NASCAR.
Finské noviny Turun Sanomat uvedly, že Kimi Räikkönen bude se svým týmem ICE 1 Racing závodit v NASCAR Truck series, poté by se měl přesunout do Nationwide a Sprint Cup series. Ještě nebylo přesně potvrzeno, od kdy by se měl Kimi do série zapojit, nicméně se předpokládá, že od léta. Hlavním partnerem jeho týmu by měl být šéf týmu Richard Petty Motorsport, Foster Gillett.
Räikkönen pro Turun Sanomat řekl: "Už se opravdu těším na to, až se obeznámím se světem NASCAR. Už delší dobu to sleduji. Vím, že je to velice těžká a otevřená TOP série."
Naštěstí pro fandy rally je tu i dobrá zpráva. Kimi tímto neopouští WRC a zúčastní se všech letošních rally podle plánu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?