Mini pojedou s legendárními čísly

MINI
MINI, foto: www.prodrive.com
iM2 21. března 2011 17:52
Sdílej:

Mini nalepí na svoje dva exempláře Countrymann WRC při premiéře v MS legendární čísla, která budou připomínat jejich slavnou minulost. Konkrétně se bude jednat o startovní čísla 52 a 37.

Mini WRC si odbude svůj závodní debut na Sardinii na začátku května. Už teď je ale jisté, s jakými čísly do soutěže tovární piloti týmu vyrazí. Kris Meeke a Dani Sordo povezou na svých dveřích legendární čísla 37 a 52, která budou připomínat slavnou minulost.

Paddy Hopkirk vyhrál se startovním číslem 37, se kterým pojede Kris Meeke, na svém voze Mini Cooper Rally Monte Carlo v roce 1964. V následujícím roce se Mini podařilo vítězství na této legendární soutěži obhájit. Timo Makinen tehdy jezdil se startovním číslem 52, které teď bude mít na svém voze Dani Sordo.

Nedávno se ve Francii odehrál dlouhý test nového Countrymanu WRC. Meeke má z testu pozitivní dojem. "Bylo to jedno z nejtěžších míst, kde můžete v Evropě testovat. Testovací jízdy probíhaly za extrémních podmínek. Byl to velice zajímavý test, přišli jsme na zajímavé drobnosti. Den před testem byla velká bouřka, proto byly tratě velice bahnité. To pro nás ale bylo perfektní. Přišli jsme například na to, jak pracují stěrače při bouřce, nebo jakou máme trakci za mokra," říká Kris pro wrc.com. 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.