Kalendář pro příští ročník mistrovství světa stále zůstává v podobě konceptu a schválen by měl být buď na konci tohoto měsíce, nebo na začátku dubna. Přináší však novinky jako delší soutěže a více zastoupené zámořské podniky. To přináší vlnu kritiky, zejména pro to, že se vše řeší doslova na poslední chvíli.
Před nedávnem se spustila lavina kritiky na nový kalendář ze strany Citroenu. Nyní se k tomu přidal i Ford. Sportovní šéf Fordu pro Evropu Quinn vypích další problematické záležitosti.
"Plánovat třináct podniků devět měsíců před tím, než bychom se k tomuto kalendáři zavázali, to není dobré. Věc, kterou vidím jako složitou, je plánování. Pokud bychom se účastnili podniku v Urugayi a Argentině, museli bychom všechno stihnout vyřešit a naplánovat na konci minulého roku," říká šéf evropských sportovních aktivit Fordu Gerard Quinn.
"Stále se ptám po něčem strategičtějším a viděném z dlouhodobějšího pohledu. Pokud by mi někdo řekl, že příští rok pojedeme v Urugayi a Argentině, řekl bych mu, že je to pro nás obrovské sousto. Jak bychom také měli naplánovat náš rozpočet pro tuto akci?"
Quinn je však pro rozšiřování šampionátu do dalších zemí světa, zejména nových trhů jako je Čína, Indie, Rusko a Brazílie. Nelíbí se mu však spěch, s jakým by tyto podniky měli být plánovány.
Zdroj: autosport.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?