Kalendář pro příští ročník mistrovství světa stále zůstává v podobě konceptu a schválen by měl být buď na konci tohoto měsíce, nebo na začátku dubna. Přináší však novinky jako delší soutěže a více zastoupené zámořské podniky. To přináší vlnu kritiky, zejména pro to, že se vše řeší doslova na poslední chvíli.
Před nedávnem se spustila lavina kritiky na nový kalendář ze strany Citroenu. Nyní se k tomu přidal i Ford. Sportovní šéf Fordu pro Evropu Quinn vypích další problematické záležitosti.
"Plánovat třináct podniků devět měsíců před tím, než bychom se k tomuto kalendáři zavázali, to není dobré. Věc, kterou vidím jako složitou, je plánování. Pokud bychom se účastnili podniku v Urugayi a Argentině, museli bychom všechno stihnout vyřešit a naplánovat na konci minulého roku," říká šéf evropských sportovních aktivit Fordu Gerard Quinn.
"Stále se ptám po něčem strategičtějším a viděném z dlouhodobějšího pohledu. Pokud by mi někdo řekl, že příští rok pojedeme v Urugayi a Argentině, řekl bych mu, že je to pro nás obrovské sousto. Jak bychom také měli naplánovat náš rozpočet pro tuto akci?"
Quinn je však pro rozšiřování šampionátu do dalších zemí světa, zejména nových trhů jako je Čína, Indie, Rusko a Brazílie. Nelíbí se mu však spěch, s jakým by tyto podniky měli být plánovány.
Zdroj: autosport.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?