Kalendář pro příští ročník mistrovství světa stále zůstává v podobě konceptu a schválen by měl být buď na konci tohoto měsíce, nebo na začátku dubna. Přináší však novinky jako delší soutěže a více zastoupené zámořské podniky. To přináší vlnu kritiky, zejména pro to, že se vše řeší doslova na poslední chvíli.
Před nedávnem se spustila lavina kritiky na nový kalendář ze strany Citroenu. Nyní se k tomu přidal i Ford. Sportovní šéf Fordu pro Evropu Quinn vypích další problematické záležitosti.
"Plánovat třináct podniků devět měsíců před tím, než bychom se k tomuto kalendáři zavázali, to není dobré. Věc, kterou vidím jako složitou, je plánování. Pokud bychom se účastnili podniku v Urugayi a Argentině, museli bychom všechno stihnout vyřešit a naplánovat na konci minulého roku," říká šéf evropských sportovních aktivit Fordu Gerard Quinn.
"Stále se ptám po něčem strategičtějším a viděném z dlouhodobějšího pohledu. Pokud by mi někdo řekl, že příští rok pojedeme v Urugayi a Argentině, řekl bych mu, že je to pro nás obrovské sousto. Jak bychom také měli naplánovat náš rozpočet pro tuto akci?"
Quinn je však pro rozšiřování šampionátu do dalších zemí světa, zejména nových trhů jako je Čína, Indie, Rusko a Brazílie. Nelíbí se mu však spěch, s jakým by tyto podniky měli být plánovány.
Zdroj: autosport.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?