Polský pilot je přihlášen do ERC. Uvidíme jej i v České republice.
V loňské sezóně absolvovala posádka, Maciej Oleksowicz - Andrzej Orebowski, celkem devět závodů. Věnovali se mistrovství Evropy. Startovali na dvou podnicích IRC - u nás na Barum Rally a na Ypres. Nejlepších výsledků dosáhli ve Francii, v Polsku a Chorvatsku. Tam dosáhli čtvrtých míst. Dvě soutěže nedokončili, řeckou Elpu a Tureckou soutěž Bosphorus Rally. Vše pro technickou závadu jejich Fiesty S2000.
V letošním roce bude jejich programem opět mistrovství Evropy a opět s Fiestou S2000. Loni obsadili v celkovém hodnocení mistrovství Evropy páté místo.
Letošní sezónu by měla posádka zahájit v Řecku na Elpa Rally. Není však jisté, zda se v rámci ME tato soutěž, první dubnový víkend, vůbec uskuteční.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.