Polský pilot je přihlášen do ERC. Uvidíme jej i v České republice.
V loňské sezóně absolvovala posádka, Maciej Oleksowicz - Andrzej Orebowski, celkem devět závodů. Věnovali se mistrovství Evropy. Startovali na dvou podnicích IRC - u nás na Barum Rally a na Ypres. Nejlepších výsledků dosáhli ve Francii, v Polsku a Chorvatsku. Tam dosáhli čtvrtých míst. Dvě soutěže nedokončili, řeckou Elpu a Tureckou soutěž Bosphorus Rally. Vše pro technickou závadu jejich Fiesty S2000.
V letošním roce bude jejich programem opět mistrovství Evropy a opět s Fiestou S2000. Loni obsadili v celkovém hodnocení mistrovství Evropy páté místo.
Letošní sezónu by měla posádka zahájit v Řecku na Elpa Rally. Není však jisté, zda se v rámci ME tato soutěž, první dubnový víkend, vůbec uskuteční.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?