Cena Abú Dhabí Spirit of the Rally za Švédskou rally putuje do rukou fanoušků P-G Anderssona, kteří tomuto švédskému jezdci umožnili na soutěži jet.
Švédský jezdec obdržel přes Facebook přes 400 peněžních darů od lidí ze svého fanklubu. Per Gunnar Andersson během soutěže dokázal zajet čtyři nejrychlejší časy v RZ, nicméně výpadek na RZ2 a defekt na RZ4 ho stály možnost zabojovat o vítězství.
„Byl to neuvěřitelný závod plný vrcholů a pádů. Nemohl jsem svůj mozek dostat do pohody poté, co se stalo během prvního dne. Podpora od fandů byla neuvěřitelná. Není v mých silách jim dostatečně poděkovat. Zbyly mi nějaké peníze, které bych mohl investovat do nějakého dalšího startu, takže proč ne třeba do startu na Sardinii,“ říká Švéd.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?