Vysoce ceněný jezdec, Toni Gardemeister, se rozhodl udělat si vlastní závodní tým, aby mohl absolvovat letošní Intercontinental Rally Challenge.
35letý Fin se se svým týmem TGS Worldwide Oü hodlá zúčastnit některých podniků IRC. Podrobnější detaily budou zveřejněny v nejbližší době. „TGS je nová značka v motorsportu, ale je založena na mnohaletých zkušenostech. Všichni naši mechanici a inženýři mají výborné zkušenosti v rally a pracují se mnou dlouhou dobu, byli se mnou i na světových podnicích. Jsem si jistý jejich schopnostmi a věřím, že můj tým je tou nejlepší cestou jak realizovat moje budoucí plány,“ říká Toni, který na letošním Monte Carlu dojel desátý.
Toni má zkušenosti s Peugeotem S2000 a s Fiatem S2000, nakonec však může pilotovat
úplně jiný speciál.
Toniho bude navigovat Tapio Suominen. Jeho dosavadní spolujezdec, Tomi Tuominen, se totiž rozhodl stáhnout se z rallysportu. Zkratka TGS znamená Toni Gardemeister Sports. Ještě není jasné, jaké auto bude Toni pilotovat. IRC pokračuje 14. až 16. dubna Rally Islas Canarias El Corte Inglés.
Poslední zkušenost s vozy WRC pochází z roku 2008, kdy byl členem
továrního týmu Suzuki WRT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?