P-G Andersson zůstane u Protonu pro zbytek sezony IRC, ačkoliv jeho debut na Rally Monte Carlo nedopadl zrovna slavně.
Dvojnásobný juniorský mistr světa a dřívější tovární jezdec Suzuki včera odstoupil z Rally Monte Carlo po RZ2, když měl problém se zavěšení.
Šéf týmu MEM, Chris Mellors, který nasazuje speciály Proton Satria, potvrdil, že smlouva s Anderssonem byla prodloužena po zbytek sezony. „Každý, kdo měl možnost vidět Anderssona jezdit zblízka, tak nemůže pochybovat o tom, že je velice schopný. Už se těšíme na vzájemnou spolupráci.“
Andersson řekl, že je rád, že se dostal na tovární sedačku poprvé od té doby, co Suzuki odstoupilo z WRC na konci roku 2008. Per Gunar je také optimistický ohledně potenciálu vozu Satria. „Je fantastické mít potvrzenou sezonu. Satria je skvělé auto a mít možnost spolupracovat s továrnou jako je Proton je pro mě dobrá zpráva.“
Per Gunar se může těšit na celou sezonu IRC s tímto žlutým speciálem
„Na autě musíme ještě udělat nějakou práci, o tom víme, ale za ten krátký čas, co jsem se připravoval před Monte, tak jsme udělali nějaké kroky dopředu. Těším se na spolupráci s Chrisem a celým Protonem a věřím, že se nám rok 2011 povede.“
Proton také potvrdil bývalé jezdce WRC Chrise Atkinsona a Alistera McRae jako své jezdce pro Asijsko-Pacifický šampionát. Nicméně nebylo zatím oznámeno, kdo bude partnerem Anderssona na další soutěži ve Španělsku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.