P-G Andersson zůstane u Protonu pro zbytek sezony IRC, ačkoliv jeho debut na Rally Monte Carlo nedopadl zrovna slavně.
Dvojnásobný juniorský mistr světa a dřívější tovární jezdec Suzuki včera odstoupil z Rally Monte Carlo po RZ2, když měl problém se zavěšení.
Šéf týmu MEM, Chris Mellors, který nasazuje speciály Proton Satria, potvrdil, že smlouva s Anderssonem byla prodloužena po zbytek sezony. „Každý, kdo měl možnost vidět Anderssona jezdit zblízka, tak nemůže pochybovat o tom, že je velice schopný. Už se těšíme na vzájemnou spolupráci.“
Andersson řekl, že je rád, že se dostal na tovární sedačku poprvé od té doby, co Suzuki odstoupilo z WRC na konci roku 2008. Per Gunar je také optimistický ohledně potenciálu vozu Satria. „Je fantastické mít potvrzenou sezonu. Satria je skvělé auto a mít možnost spolupracovat s továrnou jako je Proton je pro mě dobrá zpráva.“
Per Gunar se může těšit na celou sezonu IRC s tímto žlutým speciálem
„Na autě musíme ještě udělat nějakou práci, o tom víme, ale za ten krátký čas, co jsem se připravoval před Monte, tak jsme udělali nějaké kroky dopředu. Těším se na spolupráci s Chrisem a celým Protonem a věřím, že se nám rok 2011 povede.“
Proton také potvrdil bývalé jezdce WRC Chrise Atkinsona a Alistera McRae jako své jezdce pro Asijsko-Pacifický šampionát. Nicméně nebylo zatím oznámeno, kdo bude partnerem Anderssona na další soutěži ve Španělsku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?