Italská dvojice, dřívější tovární posádka Abarthu pojede s Peugeotem 207 S2000.
"Puto a Peugeot jsou úplně jíné stroje": takto charakterizoval přechod k jiné značce jezdec Giandomenico Basso.
"Trochu jsme testovali, ale není to tak jako v továrně. Těch kilometrů jsme najeli málo. Trochu jsem auto poznal, ale je znát že jsem pět let řídil jen Punto a ten přechod je složitý" říká Basso
Peugeot 207 S2000 je italské stáje Friul Motorsport.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?