Dnes vešel v platnost seznam přihlášených do WRC, SWRC a PWRC.
Polský pilot, který startoval i v SWRC pojede letos seriál PWRC. V plánu má jet soutěže v Portugalsku, Argentině, Finsku, Austrálii, Španělsko a Británii. Závodním náčiním bude pravděpodobně Mitsubishi.
Ve švédsku začne PWRC i Martin Semerád. Změnil design vozu, ale značce zůstane věrný. Pojede vše mimo Austrálie.
Celkově je to PWRC přihlášeno 16 týmů. O polském a českém už byla řeč. Dalšími jsou týmy z Ukrajiny, Flodin startující pod Ruským týmem Uspenskij.
Velmi zajímavá je účast Harry Hunta, který startoval loni na Barum Rally s Fiestou a hned na městské urazil kolo. Ale pozor vítěz IRC 2010 v kategorii 2WD.
Kompletní seznam jezdců a týmů najdete ZDE
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?