Robert Kubica si ani letos neužije slavnou Rally Monte Carlo. Tým mu účast zakázal, protože se ji údajně chtěl zúčastnit s vozem jiné značky než je Renault.
Loni do této rally nastoupil se svým Renaultem Clio, ovšem po pouhých 4 km se odporoučel motor a polský pilot musel zklamaně odstoupit již první den. Tehdy ale prohlásil, že to za rok zkusí znovu.
Jenže účast v letošním podniku, jenž je plánován na 18. - 22. ledna, musel dle Autosportu odvolat, protože se ho měl zúčastnit s vozem kategorie S2000, který nevyrobil Renault.
Nelíbilo se to jeho současnému zaměstnavateli - týmu Lotus Renault GP, který mu start ve voze konkurenční automobilky nepovolil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?