Dennis Kuipers bude tuto sezonu jezdit ve Fordu Fiesta připravovaném M-Sportem v týmu FERM Power Tools World Rally Team.
25letý Dán minulý měsíc představil svoje plány na účast v MS s Fordem Fiesta WRC pro tuto sezonu (psali jsme zde). Jeho vstup byl teď navíc upřesněnu. Bude startovat za tým, který bude sbírat i body mezi značkovými týmy. Dennis se zúčastní 11 ze 13 soutěží, když první soutěž by měl odjet ve Švédsku. Kuipers se v roce 2010 svezl na osmi soutěžích s Fiestou S2000 od M-Sportu. Nejlepšího výsledku dosáhl v Turecku, kde byl devátý.
Kalendář FERM Power Tools World Rally Teamu:
10. – 13. února: Rally Sweden
3. – 6. března: Rally Mexico
24. – 27. března: Rally Portugal
14. – 17. dubna: Jordan Rally
5. – 8. května: Rally d'Italia
16. – 19. června: Acropolis Rally
28. – 31. července: Rally Finland
18. – 21. srpna: Rallye Deutschland
29. září – 2. října: Rally of France
20. – 23. října: Catalunya Rally
10. – 13. listopadu: Wales Rally GB
Dennis Kuipers i jeho otec dosud jezdili hlavně s Focusy WRC
Dennis Kuipers:
Jsem velmi potěšen vstupem FERM Power Tools World Rally Teamu do sezony 2011. Rok 2010 byl učednickým rokem, s Fordem Fiesta S2000 jsme dosáhli několika slušných výsledků. Myslím, že zkušenosti, které jsme získali s Fiestou S2000 budou vynikajícími k řízení nového Fordu Fiesta RS WRC. Opravdu se těším na příští rok.
Malcolm Wilson, ředitel M-Sportu:
Je to čest přivítat FERM Power Tools World Rally Team v rodině M-Sportu a ve WRC roku 2011. Dennis s Fordem Fiesta S2000 v roce 2010 zaznamenal sérii konzistentně silných výsledků a ukázal tak značný posun během roku. Byla to radost pracovat s Dennisem a už se těším na spolupráci s ním a s novým týmem a snad na úspěšnou sezonu.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.