Dani Sordo se rozhodl. Španěl podepsal smlouvu u Prodrivu. Bude tak hrát důležitou roli ve vývoji nového Mini Countrymana WRC.
Ačkoliv Dani ve WRC ještě nevyhrál ani jednu soutěž, je jedním z nejzkušenějších jezdců aktuálního startovního pole. Získal 29 pódiových umístění, z toho 17 druhých míst, což mluví samo za sebe. Dani má výhodu, že v minulých letech byl u vývoje velmi úspěšné C4 WRC, v roce 2010 se navíc podílel i na vývoji DS3 WRC.
Právě tyto zkušenosti dělají Sorda pro Mini a jeho partnera, britský Prodrive, tak cenným. Žádný jiný jezdec by se na vývoji speciálu nemohl lépe podílet než 27letý Španěl, který je juniorským ex-mistrem světa. Sordo Mini testoval poprvé těsně před Vánoci a o pár dnů později podepsal smlouvu s Prodrivem, tedy alespoň podle zdrojů německého rallye-magazin.de.
První nasazení Mini WRC se očekává v Itálii (5. až 8. března).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.