Dani Sordo se rozhodl. Španěl podepsal smlouvu u Prodrivu. Bude tak hrát důležitou roli ve vývoji nového Mini Countrymana WRC.
Ačkoliv Dani ve WRC ještě nevyhrál ani jednu soutěž, je jedním z nejzkušenějších jezdců aktuálního startovního pole. Získal 29 pódiových umístění, z toho 17 druhých míst, což mluví samo za sebe. Dani má výhodu, že v minulých letech byl u vývoje velmi úspěšné C4 WRC, v roce 2010 se navíc podílel i na vývoji DS3 WRC.
Právě tyto zkušenosti dělají Sorda pro Mini a jeho partnera, britský Prodrive, tak cenným. Žádný jiný jezdec by se na vývoji speciálu nemohl lépe podílet než 27letý Španěl, který je juniorským ex-mistrem světa. Sordo Mini testoval poprvé těsně před Vánoci a o pár dnů později podepsal smlouvu s Prodrivem, tedy alespoň podle zdrojů německého rallye-magazin.de.
První nasazení Mini WRC se očekává v Itálii (5. až 8. března).
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.