Dani Sordo se rozhodl. Španěl podepsal smlouvu u Prodrivu. Bude tak hrát důležitou roli ve vývoji nového Mini Countrymana WRC.
Ačkoliv Dani ve WRC ještě nevyhrál ani jednu soutěž, je jedním z nejzkušenějších jezdců aktuálního startovního pole. Získal 29 pódiových umístění, z toho 17 druhých míst, což mluví samo za sebe. Dani má výhodu, že v minulých letech byl u vývoje velmi úspěšné C4 WRC, v roce 2010 se navíc podílel i na vývoji DS3 WRC.
Právě tyto zkušenosti dělají Sorda pro Mini a jeho partnera, britský Prodrive, tak cenným. Žádný jiný jezdec by se na vývoji speciálu nemohl lépe podílet než 27letý Španěl, který je juniorským ex-mistrem světa. Sordo Mini testoval poprvé těsně před Vánoci a o pár dnů později podepsal smlouvu s Prodrivem, tedy alespoň podle zdrojů německého rallye-magazin.de.
První nasazení Mini WRC se očekává v Itálii (5. až 8. března).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?