Franz Wittmann zažil o letošních Vánocích šok! Jeho hlavní sponzor, který ho podporoval v IRC předešlé dvě sezony, společnost Interwetten, oznámil, že ho již nadále sponzorovat nebude. Rakušan musel zrušit start na lednové Rally Monte Carlo. I zbytek sezony v IRC je nejistý!
Ještě před Vánoci si byl Franz poměrně jistý tím, co bude příští rok dělat. V plánu byla další sezona v IRC. Jenže jeho hlavní sponzor, Interwetten, mladému Rakušanovi finanční pomoc odřekl, a tak se bude muset minimálně lednové Monte Carlo bez jezdce Peugeotu 207 S2000 obejít.
„Měli jsme otevřený rozhovor s odpovědnými lidmi z Interwetten. Bylo mi však bohužel sděleno, že v příštím roce se jejich aktivity z marketingových důvodů přesunou do jiného odvětví. Díky tomu mám momentálně ve svém budgetu velkou díru, protože se jednalo o hlavního sponzora. Přesto jsem společnosti Interwetten a speciálně panu Wolfgangu Fabianovi za oba dva roky velice vděčný. Díky této skvělé spolupráci jsem si mohl zkusit motorsport na té nejvyšší úrovni a mohl jsem se prezentovat i na mezinárodní úrovni,“ říká Wittmann.
Jak tedy bude vypadat jeho budoucnost? O tom se Franz nechtěl moc bavit. „Již jsem samozřejmě začal hledat nového partnera, se kterým bych mohl dále pokračovat v mojí rallyové kariéře.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.