Šéf Prodrivu, David Richards, řekl, že je jeho tým schopný servisovat ke dvěma továrním strojům Countrymann WRC další čtyři soukromé.
"Už jsme prodali osm vozů. Vím, že dva z nich pojedou v MS pravidelně. Ostatní mohou nastupovat v ostatních šampionátech světa. FIA konečně potvrdila, že tyto vozy mohou jezdit i v národních šampionátech," říká Richards.
"Kromě dvou továrních vozů Mini WRC můžeme zajistit servis na soutěžích WRC ještě dalším čtyřem strojům. Minimálně jedno z továrních aut už je ale obsazené," odmítl Richards sdělit, kdo by mohl být za volanty dalších strojů.
Mezitím už se vyrojily spekulace, že by si za volant Mini WRC mohl na domácí Rally de Portugal sednout úřadující šapión PWRC, Armindo Araujo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?