Podle nejnovějších zákulisních informací se chystá tým Škoda UK angažovat na příští rok Nora Andrease Mikkelsena. A hodlá s ním bojovat o titul v IRC.
S touto informací dnes přišel server autosport.com. Tým by chtěl v příští sezóně dvaadvacetiletému Norovi poskytnout maxinum prostředků k bitvě o titul mezi jezdci. Během uplynulé soutěže IRC na Kypru se již údajně vedly o angažmá rozhovory.
Autosport.com dokonce cituje nejmenovaný zdroj blízký Škodě: "V příštím roce se počítá s užší spoluprácí týmu se Škodou Motorsport, ještě užší, než letos. Škoda UK s tím počítá a Češi se zaměřili na někoho jako je Andreas Mikkelsen. Tedy na jezdce, který by byl schopen začít ihned vyhrávat soutěže."
Před nedlouhou dobou jsme vás informovali o odchodu Guye Wilkse ze Škody UK (celý článek naleznete zde). Brit nahradí v konkurenčím Peugeotu UK Meekeho, který bude příští rok jezdit s Mini ve WRC. Tým však oznámil, že odchodem Wilkse se nic nemění a fabia s britskou vlajkou na kapotě bude příští rok pokračovat. Vyvstala tedy otázka, kdo Wilkse nahradí.
Mezi jezdci, o kterých se uvažovalo, byli třeba Alister McRae, Mark Higgins nebo také Adam Gould. Škoda Motorsport však měla velký zájem na tom, aby se do Škoda UK dostal co možná nejrychlejší jezdec v poli. Předpokládá se, že Mikkelsen by měl mít pro příští rok se Škodou v plánu deset soutěží. Dostávat by měl techniku ve stejné specifikaci, jako tovární jezdci Kopecký a Hänninen.
Zdroj: autosport.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.