Podle nejnovějších zákulisních informací se chystá tým Škoda UK angažovat na příští rok Nora Andrease Mikkelsena. A hodlá s ním bojovat o titul v IRC.
S touto informací dnes přišel server autosport.com. Tým by chtěl v příští sezóně dvaadvacetiletému Norovi poskytnout maxinum prostředků k bitvě o titul mezi jezdci. Během uplynulé soutěže IRC na Kypru se již údajně vedly o angažmá rozhovory.
Autosport.com dokonce cituje nejmenovaný zdroj blízký Škodě: "V příštím roce se počítá s užší spoluprácí týmu se Škodou Motorsport, ještě užší, než letos. Škoda UK s tím počítá a Češi se zaměřili na někoho jako je Andreas Mikkelsen. Tedy na jezdce, který by byl schopen začít ihned vyhrávat soutěže."
Před nedlouhou dobou jsme vás informovali o odchodu Guye Wilkse ze Škody UK (celý článek naleznete zde). Brit nahradí v konkurenčím Peugeotu UK Meekeho, který bude příští rok jezdit s Mini ve WRC. Tým však oznámil, že odchodem Wilkse se nic nemění a fabia s britskou vlajkou na kapotě bude příští rok pokračovat. Vyvstala tedy otázka, kdo Wilkse nahradí.
Mezi jezdci, o kterých se uvažovalo, byli třeba Alister McRae, Mark Higgins nebo také Adam Gould. Škoda Motorsport však měla velký zájem na tom, aby se do Škoda UK dostal co možná nejrychlejší jezdec v poli. Předpokládá se, že Mikkelsen by měl mít pro příští rok se Škodou v plánu deset soutěží. Dostávat by měl techniku ve stejné specifikaci, jako tovární jezdci Kopecký a Hänninen.
Zdroj: autosport.com
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?