Keith Cronin a jeho spolujezdec Barry McNulty získali druhý titul MSA British Rally Championship v řadě. Obhajoba titulu se zrodila o uplynulém víkendu, kdy posádka produkčního Subaru Impreza N15 skončila třetí na International Rally of Yorkshire.
Jezdci týmu TEG Motorsport stačilo k obhajobě titulu dokončit soutěž do sedmého místa a celý tým tomu přizpůsobil taktiku. Irský jezdec se od začátku snažil jet víceméně na jistotu, vezl sebou nejen dvě náhradní pneumatiky, ale také nářadí pro větší opravy.Po páteční etapě figuroval na třetím místě, nicméně, vyhráno ještě neměl. Vytrvalý noční déšť velmi ztížil podmínky na trati sobotní etapy, ale Cronin se snažil udělat vše proto, aby Subaru Impreza N15 dovezl zdárně do Scarborough. To se mu nakonec povedlo a konečné třetí místo vyústilo v druhý titul v řadě.
Celkovým vítězem soutěže se stala posádka Gwyndaf Evans - Claire Mole s Mitsubishi Lancer Evo X před dvojicí Alastair Fisher - Rory Kennedy na stejném voze.
Rally Yorkshire
1, Gwyndaf Evans/Claire Mole - Mitsubishi Evo X - 1:18:27.6?2, Alastair Fisher/Rory Kennedy - Mitsubishi Evo X - 1:19:09.1?3, Keith Cronin/Barry McNulty - Subaru Impreza N15 - 1:19:38.0?4, Daniel McKenna/Andrew Grennan - Mitsubishi Evo IX - 1:20:54.9?5, Jason Pritchard/Robbie Durant - Subaru Impreza - 1:21:43.6?6, Daniel Sigurdarson/Asta Sigurdardottir - Mitsubishi Evo X - 1:22:12.7?7, Alan Cookson/Julian Wilkinson - Subaru Impreza N15 - 1:25:10.1?8, Wug Utting/Bob Stokoe - Subaru Impreza - 1:26:13.5?9, Craig Breen/Gareth Roberts - Ford Fiesta S2000 - 1:27:20.1?10, Mikko Pajunen/Janne Perala - Ford Fiesta R2 - 1:27:3
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?