Keith Cronin a jeho spolujezdec Barry McNulty získali druhý titul MSA British Rally Championship v řadě. Obhajoba titulu se zrodila o uplynulém víkendu, kdy posádka produkčního Subaru Impreza N15 skončila třetí na International Rally of Yorkshire.
Jezdci týmu TEG Motorsport stačilo k obhajobě titulu dokončit soutěž do sedmého místa a celý tým tomu přizpůsobil taktiku. Irský jezdec se od začátku snažil jet víceméně na jistotu, vezl sebou nejen dvě náhradní pneumatiky, ale také nářadí pro větší opravy.Po páteční etapě figuroval na třetím místě, nicméně, vyhráno ještě neměl. Vytrvalý noční déšť velmi ztížil podmínky na trati sobotní etapy, ale Cronin se snažil udělat vše proto, aby Subaru Impreza N15 dovezl zdárně do Scarborough. To se mu nakonec povedlo a konečné třetí místo vyústilo v druhý titul v řadě.
Celkovým vítězem soutěže se stala posádka Gwyndaf Evans - Claire Mole s Mitsubishi Lancer Evo X před dvojicí Alastair Fisher - Rory Kennedy na stejném voze.
Rally Yorkshire
1, Gwyndaf Evans/Claire Mole - Mitsubishi Evo X - 1:18:27.6?2, Alastair Fisher/Rory Kennedy - Mitsubishi Evo X - 1:19:09.1?3, Keith Cronin/Barry McNulty - Subaru Impreza N15 - 1:19:38.0?4, Daniel McKenna/Andrew Grennan - Mitsubishi Evo IX - 1:20:54.9?5, Jason Pritchard/Robbie Durant - Subaru Impreza - 1:21:43.6?6, Daniel Sigurdarson/Asta Sigurdardottir - Mitsubishi Evo X - 1:22:12.7?7, Alan Cookson/Julian Wilkinson - Subaru Impreza N15 - 1:25:10.1?8, Wug Utting/Bob Stokoe - Subaru Impreza - 1:26:13.5?9, Craig Breen/Gareth Roberts - Ford Fiesta S2000 - 1:27:20.1?10, Mikko Pajunen/Janne Perala - Ford Fiesta R2 - 1:27:3
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?