Oliver Quesnel, šéf sportovního oddělení Peugeotu a Citroënu, přijel na sever Itálie, aby představil inovovanou verzi Peugeotu 207 S2000. Jedna se o evoluci stávajícího modelu, na Sanremu ji bude mít k dispozici hned pětice jezdců.
V průběhu sezony nové komponenty na svých vozech testovali Bryan Bouffier a Kris Meeke. Není divu, že právě tito dva jezdci dostanou aktuální specifikaci na Sanremu k dispozici. Dalšími třemi šťastlivci jsou Paolo Andreucci, Bruno Magalhaes a Thierry Neuville.Výrazně vylepšený je motor, zde se jedná už o třetí evoluci od představení modelu. Ten by měl teď dosahovat výkonu 300 koní. Motorářské oddělení Peugeotu mimo jiné zapracovalo i na převodovce. Další vylepšení na voze 207 jsou: zlepšený přenos hnací síly přímo na kola, vylepšené tlumiče, brzdy a řízení.
Opticky je změněná lehce přední část auta. Zákazníci týmu Peugeot Sport si mohou toto vylepšení objednat nebo si koupit rovnou nový vůz. Vše by mělo být k dispozici na konci října. „Je to auto, se kterým budete moci v roce 2011 vyhrávat. Bude konkurenceschopné, lehce ovladatelné, spolehlivé a hlavně bude za cenu, kterou stojí vůz i v současnosti, takže nebudeme zdražovat,“ prohlásil Frédéric Bertrand, šéf zákaznického oddělení Peugeotu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?