Oliver Quesnel, šéf sportovního oddělení Peugeotu a Citroënu, přijel na sever Itálie, aby představil inovovanou verzi Peugeotu 207 S2000. Jedna se o evoluci stávajícího modelu, na Sanremu ji bude mít k dispozici hned pětice jezdců.
V průběhu sezony nové komponenty na svých vozech testovali Bryan Bouffier a Kris Meeke. Není divu, že právě tito dva jezdci dostanou aktuální specifikaci na Sanremu k dispozici. Dalšími třemi šťastlivci jsou Paolo Andreucci, Bruno Magalhaes a Thierry Neuville.Výrazně vylepšený je motor, zde se jedná už o třetí evoluci od představení modelu. Ten by měl teď dosahovat výkonu 300 koní. Motorářské oddělení Peugeotu mimo jiné zapracovalo i na převodovce. Další vylepšení na voze 207 jsou: zlepšený přenos hnací síly přímo na kola, vylepšené tlumiče, brzdy a řízení.
Opticky je změněná lehce přední část auta. Zákazníci týmu Peugeot Sport si mohou toto vylepšení objednat nebo si koupit rovnou nový vůz. Vše by mělo být k dispozici na konci října. „Je to auto, se kterým budete moci v roce 2011 vyhrávat. Bude konkurenceschopné, lehce ovladatelné, spolehlivé a hlavně bude za cenu, kterou stojí vůz i v současnosti, takže nebudeme zdražovat,“ prohlásil Frédéric Bertrand, šéf zákaznického oddělení Peugeotu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?