Čtrnáct rychlostních zkoušek 62. ročníku Rally Mont Blanc Morzine absolvoval nejrychleji Dany Snobeck (Peugeot 307 WRC), který se tak stal podruhé vítězem soutěže, která je součástí francouzského šampionátu. Druhé místo obsadil Pieter Tsjoen (Ford Focus RS WRC) a třetí byl dobře známý z nedávné barumky Bryan Bouffier (Peugeot 207 S2000).
Za smolaře soutěže by se dal označit Pieter Tsjoen, který až do poloviny soutěže s přehledem opanoval první místo. Pilot focusu WRC měl však smůlu, na dvou měřených úsecích ztratil vinou defektu a výletu mimo trať více jak minutu a přenechal vedoucí pozici debutantovi v cocpitu vozu WRC Fredericu Comtemu (Peugeot 307 WRC). Ten se však na vedoucí pozici neohřál dlouho, tři rychlostní zkoušky před cílem havaroval a vítězství tak „spadlo“ do klína Dany Snobeckovi. „Je to moje největší zklamání ve Francii. Ale každý dělá chyby. Dokazuje to, že jsme všichni jeli velmi rychle“ prohlásil Pieter Tsjoen. Výborný výkon předvedl Bryan Bouffier, který obsadil třetí místo a byl prvním pilotem, jenž nedisponoval technikou WRC. „Skvělý výsledek. Celý víkend byl perfektní stejně jako auto“ řekl Bryan Bouffier.Na soutěži se objevil také Kris Meeke, který usedl do Citroënu DS3 R3 a vůbec si nevedl špatně. V celkovém pořadí obsadil jedenácté místo a kraloval třídě R.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.