Pneumatikářská firma Michelin kontaktovala FIA s tím, že by chtěla příští rok zásobovat týmy soutěžícím ve WRC pneumatikami. Až 13. září však FIA oficiálně zveřejní, kteří dodavatelé budou příští rok smět pneuatiky do mistrovství světa dodávat.
"Je to proces spojený s FIA a prvník krokem bylo to, že jsme oznámili, že máme zájem příští rok dodávat pneumatiky," sdělil serveru autosport.com ředitel Michelinu Nick Shorrock. "Mohu nyní potvrdit, že je to Michelin (nikoli BF Goodrich), který doufá, že bude příští rok závodit v seriálu WRC."
"Nyní čekáme, až nám FIA 13. září sdělí, kteří dodavatelé budou smět příští rok pneumatiky do WRC dodávat. Potom budeme zjišťovat, kdo by měl zájem na našim pneumatikách jezdit," pokračuje dále Shorrock.
Kromě italské Pirelli je Michelin jedinou firmou, která o dodávání pneumatik nově projevila zájem a je tedy zřejmé, že od FIA dostane zelenou. Michelin už také začal s přípravami, když Stephané Sarrazin poprvé ve Francii testoval tyto pneumatiky. Podle některých zdrojů by o nového dodavatele mohli jevit zájem tovární týmy Ford, Citroen a zřejmě i nově příchozí MINI.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?