Pneumatikářská firma Michelin kontaktovala FIA s tím, že by chtěla příští rok zásobovat týmy soutěžícím ve WRC pneumatikami. Až 13. září však FIA oficiálně zveřejní, kteří dodavatelé budou příští rok smět pneuatiky do mistrovství světa dodávat.
"Je to proces spojený s FIA a prvník krokem bylo to, že jsme oznámili, že máme zájem příští rok dodávat pneumatiky," sdělil serveru autosport.com ředitel Michelinu Nick Shorrock. "Mohu nyní potvrdit, že je to Michelin (nikoli BF Goodrich), který doufá, že bude příští rok závodit v seriálu WRC."
"Nyní čekáme, až nám FIA 13. září sdělí, kteří dodavatelé budou smět příští rok pneumatiky do WRC dodávat. Potom budeme zjišťovat, kdo by měl zájem na našim pneumatikách jezdit," pokračuje dále Shorrock.
Kromě italské Pirelli je Michelin jedinou firmou, která o dodávání pneumatik nově projevila zájem a je tedy zřejmé, že od FIA dostane zelenou. Michelin už také začal s přípravami, když Stephané Sarrazin poprvé ve Francii testoval tyto pneumatiky. Podle některých zdrojů by o nového dodavatele mohli jevit zájem tovární týmy Ford, Citroen a zřejmě i nově příchozí MINI.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?