Zprávou o odchodu Peugeotu z IRC překvapil sportovní ředitel Peugeot Sport, Olivier Quesnel. Co za těmito jeho slovy stojí? Škoda - ano, přesněji řečeno působení továrního týmu Škoda Motorsport v Intercontinental Rally Challenge.
Trnem v oku šéfovi sportovního oddělení francouzské automobilky je především podpora dvou jezdců, Jana Kopeckého a Juho Hänninena, kteří jako jediní v IRC startují pod oficiální hlavičkou továrního týmu. Oba tak údajně mají výhodu oproti ostatním soukromým týmům, které podporují dovozci jednotlivých značek. "IRC má být soutěž pro dovozce a ne tovární týmy. Pokud bude Škoda i v příštím roce působit pod hlavičkou oficiálního továrního týmu, Peugeot odejde," prohlásil Olivier Quesnel.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.