Pojďte si s námi předčíst ohlasy nejrychlejších továrních týmů po Rally Bulgaria.
Sebastien Loeb, 1. místo:
Všechno šlo jako ve snu, skutečně. Začali jsme první den velmi úspěšně a další den jsme si svoji pozici ještě posílili. Dnešek byl trochu uvolněný. První roční Rally Bulgaria ve WRC se mi moc líbil. Přinesl pěkné zkoušky, na kterých se zvýraznily kvality jezdců a aut. Bravo Dani, odjel jsi skvělý závod.
Dani Sordo, 2. místo:
Na této soutěži jsem dosáhl svého cíle. Seb si vypracoval už na úvodních zkouškách rozhodující náskok. Mým úkolem bylo dovést co nejvíce bodů pro tým do poháru konstruktérů a chtěl jsem vyhrát svůj souboj s Petterem. Druhé pódium v řadě mi povzbudilo sebevědomí pro zbytek sezóny.
Petter Solberg, 3. místo:
Cítím se skvěle. Ještě před dvěma týdny jsem neměl spolujezdce a proto pódium považuji za veliký úspěch. Vše, co Chris tento víkend udělal, bylo naprosto skvělé a pódium je pro nás velký bonus. Vůz pracoval celý víkend bezchybně a tým vydak velké úsilí k tomu, dostat nás tam, kde jsme dnes. Jsem velmi hrdý na to, že náš malý soukromý tým dokáže svádět s velkými výrobci takovéto bitvy!
Mikko Hirvonen, 5. místo:
V dobře jsem se cítil v autě a na rychlostních zkouškách, které byly velice rychlé. Ale naše časy nebyly tak dobré, jak jsme předpokládali, takže nepřestáváme tvrdě pracovat na zlepšení. Dneska, bez možnosti posunu vpřed, jsme testovali nové věci pro následující soutěže. Páté místo přináší hodně bodů do hodnocení pro tým, ale já jsem dofal v něco víc. Teď se těším na domáci rally ve Fisnku a chtěl bych bojoval o vítězství.
Jari-Matti Latvala, 6. místo:
Moje řízení na asfaltu se za poslední rok zlepšilo. Zúčastnil jsem se závodu 24 hodin na Nürburgringu a to mi pomohlo s jízdou zde.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?