Pojďte si s námi předčíst ohlasy nejrychlejších továrních týmů po Rally Bulgaria.
Sebastien Loeb, 1. místo:
Všechno šlo jako ve snu, skutečně. Začali jsme první den velmi úspěšně a další den jsme si svoji pozici ještě posílili. Dnešek byl trochu uvolněný. První roční Rally Bulgaria ve WRC se mi moc líbil. Přinesl pěkné zkoušky, na kterých se zvýraznily kvality jezdců a aut. Bravo Dani, odjel jsi skvělý závod.
Dani Sordo, 2. místo:
Na této soutěži jsem dosáhl svého cíle. Seb si vypracoval už na úvodních zkouškách rozhodující náskok. Mým úkolem bylo dovést co nejvíce bodů pro tým do poháru konstruktérů a chtěl jsem vyhrát svůj souboj s Petterem. Druhé pódium v řadě mi povzbudilo sebevědomí pro zbytek sezóny.
Petter Solberg, 3. místo:
Cítím se skvěle. Ještě před dvěma týdny jsem neměl spolujezdce a proto pódium považuji za veliký úspěch. Vše, co Chris tento víkend udělal, bylo naprosto skvělé a pódium je pro nás velký bonus. Vůz pracoval celý víkend bezchybně a tým vydak velké úsilí k tomu, dostat nás tam, kde jsme dnes. Jsem velmi hrdý na to, že náš malý soukromý tým dokáže svádět s velkými výrobci takovéto bitvy!
Mikko Hirvonen, 5. místo:
V dobře jsem se cítil v autě a na rychlostních zkouškách, které byly velice rychlé. Ale naše časy nebyly tak dobré, jak jsme předpokládali, takže nepřestáváme tvrdě pracovat na zlepšení. Dneska, bez možnosti posunu vpřed, jsme testovali nové věci pro následující soutěže. Páté místo přináší hodně bodů do hodnocení pro tým, ale já jsem dofal v něco víc. Teď se těším na domáci rally ve Fisnku a chtěl bych bojoval o vítězství.
Jari-Matti Latvala, 6. místo:
Moje řízení na asfaltu se za poslední rok zlepšilo. Zúčastnil jsem se závodu 24 hodin na Nürburgringu a to mi pomohlo s jízdou zde.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?