Pojďte si s námi předčíst ohlasy nejrychlejších továrních týmů po Rally Bulgaria.
Sebastien Loeb, 1. místo:
Všechno šlo jako ve snu, skutečně. Začali jsme první den velmi úspěšně a další den jsme si svoji pozici ještě posílili. Dnešek byl trochu uvolněný. První roční Rally Bulgaria ve WRC se mi moc líbil. Přinesl pěkné zkoušky, na kterých se zvýraznily kvality jezdců a aut. Bravo Dani, odjel jsi skvělý závod.
Dani Sordo, 2. místo:
Na této soutěži jsem dosáhl svého cíle. Seb si vypracoval už na úvodních zkouškách rozhodující náskok. Mým úkolem bylo dovést co nejvíce bodů pro tým do poháru konstruktérů a chtěl jsem vyhrát svůj souboj s Petterem. Druhé pódium v řadě mi povzbudilo sebevědomí pro zbytek sezóny.
Petter Solberg, 3. místo:
Cítím se skvěle. Ještě před dvěma týdny jsem neměl spolujezdce a proto pódium považuji za veliký úspěch. Vše, co Chris tento víkend udělal, bylo naprosto skvělé a pódium je pro nás velký bonus. Vůz pracoval celý víkend bezchybně a tým vydak velké úsilí k tomu, dostat nás tam, kde jsme dnes. Jsem velmi hrdý na to, že náš malý soukromý tým dokáže svádět s velkými výrobci takovéto bitvy!
Mikko Hirvonen, 5. místo:
V dobře jsem se cítil v autě a na rychlostních zkouškách, které byly velice rychlé. Ale naše časy nebyly tak dobré, jak jsme předpokládali, takže nepřestáváme tvrdě pracovat na zlepšení. Dneska, bez možnosti posunu vpřed, jsme testovali nové věci pro následující soutěže. Páté místo přináší hodně bodů do hodnocení pro tým, ale já jsem dofal v něco víc. Teď se těším na domáci rally ve Fisnku a chtěl bych bojoval o vítězství.
Jari-Matti Latvala, 6. místo:
Moje řízení na asfaltu se za poslední rok zlepšilo. Zúčastnil jsem se závodu 24 hodin na Nürburgringu a to mi pomohlo s jízdou zde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?