Francouzský pilot Sebastien Loeb suverénně vyhrál premiérovou Bulharskou rally a učinil tak další důležitý krok k zisku sedmého titulu mistra světa v řadě. Na vedoucí pozici má již náskok 51. bodů na hlavního konkurenta,Sebastiena Ogiera.
Neslaví však jen Loeb, ale i francouzská značka Citroën, která obsadila první čtyři místa a postarala se o historický zápis, který se naposledy podařil Toyotě v roce 1993 při Safari rally. O již 58. Loebově vítězství nebylo pochyb od samotného začátku soutěže. Francouz si rozhodující náskok vytvořil již v páteční etapě a v dalších dvou si jen své postavení s přehledem hlídal. Závodilo se tedy výhradně o druhé místo, o které svedli tuhý boj Dani Sordo s Petterem Solbergem, z nichž prvně jmenovaný dokázal norského pilota porazit o necelých sedm vteřin (viz výsledky). Historický triumf speciálů Citroën C4 WRC podtrhl čtvrtým místem Sebastien Ogier.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?