O návratu Juhi Kankkunena jsme Vás již informovali. Fin bude startovat na domácí Finské rally s vozem Ford Focus WRC. Jeho cílem bude umístění v TOP10.
Na asi nejznámější soutěži šampionátu bude startovat bývalý mistr světa Kankkunen s Fordem Focus WRC týmu Stobart. Naposledy na domácí rally startoval 'KKK', jak se mu přezdívá, v roce 2002. Dokázal zde zvítězit třikrát.„Bude to opravdu zajímavé. Především se však těším na možnost, svést se ještě jednou s vozem WRC, který bude na konci roku nahrazen. Cílem je dostat se do nejlepší desítky, měřit bych se pak mohl s Kimim Räikkönenem,“ odhaluje své cíle Kankkunen.Juhu bude navigovat jeho dlouholetý parťák, Juha Repo. „Juho je jeden z nejúspěšnějších jezdců v dosavadní historii MS v rally. I přesto, že největší úspěchy sbíral v 80. letech, tak je v dnešní době ve skvělé formě. Pravidelně se účastní různých soutěží,“ říká Repo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.