O návratu Juhi Kankkunena jsme Vás již informovali. Fin bude startovat na domácí Finské rally s vozem Ford Focus WRC. Jeho cílem bude umístění v TOP10.
Na asi nejznámější soutěži šampionátu bude startovat bývalý mistr světa Kankkunen s Fordem Focus WRC týmu Stobart. Naposledy na domácí rally startoval 'KKK', jak se mu přezdívá, v roce 2002. Dokázal zde zvítězit třikrát.„Bude to opravdu zajímavé. Především se však těším na možnost, svést se ještě jednou s vozem WRC, který bude na konci roku nahrazen. Cílem je dostat se do nejlepší desítky, měřit bych se pak mohl s Kimim Räikkönenem,“ odhaluje své cíle Kankkunen.Juhu bude navigovat jeho dlouholetý parťák, Juha Repo. „Juho je jeden z nejúspěšnějších jezdců v dosavadní historii MS v rally. I přesto, že největší úspěchy sbíral v 80. letech, tak je v dnešní době ve skvělé formě. Pravidelně se účastní různých soutěží,“ říká Repo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?