Meeke stále myslí na titul

Peugeot
Peugeot, foto: www.ircseries.com
iAdam 10. června 2010 20:26
Sdílej:

+VIDEO JEHO NEHODY NA SARDINII; Kris Meeke říká, že jeho šance na titul ještě nevzala za své. V následujících měsících absolvuje s Peugeotem své oblíbené soutěže.

Meeke zatím letos startoval v IRC pětkát, ale vyhrál jen jednou. V cíli ovšem chyběl třikrát. Navzdory tomu, že mu nyní patří až pátá příčka v hodnocení jezdců se ztrátou 27 bodů na vedoucího Hänninena, zachovává Brit klid.

"Podívejme se na výsledky," říká. "Na pěti startech nasbíral Juho 42 bodů, Honza má ze stejného počtu startů bodů 31. Oba můžou ještě bodovat v celkem dvou soutěžích, více výsledků se jim nezapočítá. Já mám ze dvou soutěží 15 bodů, nebo 10 z jedné soutěže. Výsledky se mi budou ještě na šesti podnicích započítávat. Toto je na IRC pěkné. Někteří jezdci to mají rádi, jiní ne. Ale je takový systém."

 

 

"Na druhou půlku sezóny si věřím. Tyto soutěže mám rád a loni se nám na nich dařilo. Dosáhli jsme nějakých zlepšení na autě a to nám také pomůže. Vím, že to říkám často, ale tento šampionát je stále ještě hodně otevřený. To, co potřebujeme, je bodovat."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.