+VIDEO JEHO NEHODY NA SARDINII; Kris Meeke říká, že jeho šance na titul ještě nevzala za své. V následujících měsících absolvuje s Peugeotem své oblíbené soutěže.
Meeke zatím letos startoval v IRC pětkát, ale vyhrál jen jednou. V cíli ovšem chyběl třikrát. Navzdory tomu, že mu nyní patří až pátá příčka v hodnocení jezdců se ztrátou 27 bodů na vedoucího Hänninena, zachovává Brit klid.
"Podívejme se na výsledky," říká. "Na pěti startech nasbíral Juho 42 bodů, Honza má ze stejného počtu startů bodů 31. Oba můžou ještě bodovat v celkem dvou soutěžích, více výsledků se jim nezapočítá. Já mám ze dvou soutěží 15 bodů, nebo 10 z jedné soutěže. Výsledky se mi budou ještě na šesti podnicích započítávat. Toto je na IRC pěkné. Někteří jezdci to mají rádi, jiní ne. Ale je takový systém."
"Na druhou půlku sezóny si věřím. Tyto soutěže mám rád a loni se nám na nich dařilo. Dosáhli jsme nějakých zlepšení na autě a to nám také pomůže. Vím, že to říkám často, ale tento šampionát je stále ještě hodně otevřený. To, co potřebujeme, je bodovat."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.