+VIDEO JEHO NEHODY NA SARDINII; Kris Meeke říká, že jeho šance na titul ještě nevzala za své. V následujících měsících absolvuje s Peugeotem své oblíbené soutěže.
Meeke zatím letos startoval v IRC pětkát, ale vyhrál jen jednou. V cíli ovšem chyběl třikrát. Navzdory tomu, že mu nyní patří až pátá příčka v hodnocení jezdců se ztrátou 27 bodů na vedoucího Hänninena, zachovává Brit klid.
"Podívejme se na výsledky," říká. "Na pěti startech nasbíral Juho 42 bodů, Honza má ze stejného počtu startů bodů 31. Oba můžou ještě bodovat v celkem dvou soutěžích, více výsledků se jim nezapočítá. Já mám ze dvou soutěží 15 bodů, nebo 10 z jedné soutěže. Výsledky se mi budou ještě na šesti podnicích započítávat. Toto je na IRC pěkné. Někteří jezdci to mají rádi, jiní ne. Ale je takový systém."
"Na druhou půlku sezóny si věřím. Tyto soutěže mám rád a loni se nám na nich dařilo. Dosáhli jsme nějakých zlepšení na autě a to nám také pomůže. Vím, že to říkám často, ale tento šampionát je stále ještě hodně otevřený. To, co potřebujeme, je bodovat."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?