Na Rally Sanremo se pojede jen na asfaltových zkouškách, soutěž se jede jako desátý podnik Intercontinental Rally Challenge od 23 do 25. září.
Organizátor, Automobile Club Sanremo (ACS), původně plánoval rally uspořádat jak na asfaltových, tak i na šotolinových zkouškách. Z finančních důvodů se však 52. ročník populární rally pojede pouze na asfaltu. „Možná jsme mohli uskutečnit ten nápad přivést Rally Sanremo zpět do Siena (kolem jsou šotolinové zkoušky), ale museli bychom snížit výdaje v oblastech jako je bezpečnost. V této oblasti však nejsme ochotni dělat nějaké kompromisy,“ říká Sergio Maiga, prezident ACS.„Krom toho, kdybychom chtěli jet jednu RZ na asfaltu a další pak na šotolině, pro týmy by to znamenalo nutnost změny set-upu, což sebou nese další velké finanční výdaje."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?