Petter Solberg prohlásil, že v zítřejší etapě na novozélandské rally všechno riskne a pokusí se získat pódiové umístění. Povede se mu to?
První den zakončil Nor ve vedení, ale dnes díky tomu startoval jakio první a ztratil tím mnoho času. Výsledkem je propad až na páté místo. Na slíbené pódiové umístění ztrácí 20 s.
"Dneska to bylo těžké, opravdu těžké," nechal se slyšetprivátní jezdec Citroenu. "Prostě víš, že není žádná šance, zádný pořádný záběr. Nemůžu ani porovnat povrch tratí dnes a včera. Dneska to bylo mnohem horší. Ale OK, co bylo, bylo. Nyní chci pódium a budu se snažit, abych toho dosáhnul. Na zítřek máme dobrou startovní pozici a budeme se snažit toho dosáhnout."
Solbergův manažér Ken Rees k tomu ještě dodal: "Petter byl na osmdesáti procentech trati první nebo druhý na trati a když je teď pouhých 20 s za pódiovým umístěním, je to prostě úspěch. Myslím, že se mu to podaří."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.