Kvůli zákazu testů během sezony nemají tovární týmy takřka možnost se připravit na Rally New Zeland. Petter Solberg však tuto možnost má.
Poslední dny Petter Solberg a jeho tým netráví jen prací, ale dokonce si i trošku užívají. Po příjezdu na Nový Zéland tým zamířil do servis parku a pak za zábavou do místního motokárového centra. „V každém případě to bylo zábavné a mohli jsme se tak vzájemně poznat i z jiného pohledu,“ říká Petter.Po leteckém maratónu kolem celého světa tým Pettera dorazil na Nový Zéland v neděli. Mohli tak začít s přípravou na test, který se konal dnes, tedy v pondělí. Jeho status privátního jezdce mu totiž dovoluje testovat i při zámořských závodech. Což je zcela rozdílné ve srovnání s továrními jezdci, kteří o tuto možnost přišli.„Připravili jsme si nějaké možnosti šotolinového setupu. Jdeme správnou cestou, což ukázaly již výsledky v posledních soutěžích. Během testu se chceme ujistit, že víme přesně, jak musíme auto nastavit na tuto soutěž,“ řekl Solberg. „Jsem rád, že zde můžu být. Tato rally patří k mým oblíbeným,“ říká Nor, který zde v roce 2004 slavil vítězství.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.