Kvůli zákazu testů během sezony nemají tovární týmy takřka možnost se připravit na Rally New Zeland. Petter Solberg však tuto možnost má.
Poslední dny Petter Solberg a jeho tým netráví jen prací, ale dokonce si i trošku užívají. Po příjezdu na Nový Zéland tým zamířil do servis parku a pak za zábavou do místního motokárového centra. „V každém případě to bylo zábavné a mohli jsme se tak vzájemně poznat i z jiného pohledu,“ říká Petter.Po leteckém maratónu kolem celého světa tým Pettera dorazil na Nový Zéland v neděli. Mohli tak začít s přípravou na test, který se konal dnes, tedy v pondělí. Jeho status privátního jezdce mu totiž dovoluje testovat i při zámořských závodech. Což je zcela rozdílné ve srovnání s továrními jezdci, kteří o tuto možnost přišli.„Připravili jsme si nějaké možnosti šotolinového setupu. Jdeme správnou cestou, což ukázaly již výsledky v posledních soutěžích. Během testu se chceme ujistit, že víme přesně, jak musíme auto nastavit na tuto soutěž,“ řekl Solberg. „Jsem rád, že zde můžu být. Tato rally patří k mým oblíbeným,“ říká Nor, který zde v roce 2004 slavil vítězství.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.