Guy Wilks zahájil přípravy na Rally Islas Canarias dvoudenním testem na severu Itálie.
Jezdec týmu Škoda UK, v současné době druhý v hodnocení jezdců IRC, odjezdil celkem sto dvacet kilometrů na asfaltových cestách kolem Sanrema.
"Zatím jsem s Fabií na asfaltu moc kilometrů neodjezdil a tak to pro mě byla dobrá šance nějaké najezdit a zapracovat na nastavení pro Kanárské ostrovy," uvedl Wilks. "Byl to dobrý, efektivníé test, cítím, že se nám podařilo zlepšit situaci kolem problému se stabilitou zádě vozu, které nás hodně trápilo."
Wilks nyní plánuje závarečný přípravný test na Cran Canarii před blížícim se dalším podnikem IRC. Ten se uskuteční od 29. dubna do 1. května na Kanárských ostrovech. Na vedoucí příčku v šampionátu Brit ztrácí aktuálně pět bodů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?