P.-G. Andersson připustil, že jedná s Prodrivem o startech s novým speciálem Mini WRC. Švéd by se mohl posadit za volant WRC v příštím roce. Jeho týmovým kolegou by mohl být Mads Ostberg nebo Kris Meeke.
Andersson, který v aktuální sezoně startuje v šampionátu SWRC s vozem Škoda Fabia S2000, prohlásil, že zatím žádná smlouva, která by zaručovala starty v MS v příštím roce, podepsána nebyla. Potvrdil však, že jednání o místě na příští rok probíhají.
"Ano, s Prodrivem jsem jednal. Konkrétně jsme se bavili o možnostech na příští rok, zatím však žádná smlouva podepsána nebyla. Pochopitelně bych se rád vrátil do MS, ale zatím je to pouze přání. Moc možností nemám. Je tu Škoda a také jednám s Protonem o pár startech," líčí svoji situaci Per Gunar.
Další jezdec, se kterým Prodrive o startech ve voze Mini WRC v příštím roce jedná, je Mads Ostberg, který startuje v současné době se Subaru WRC v MS. Včera večer se dokonce objevila zpráva, že by se jedničkou týmu mohl stát loňský mistr IRC, Kris Meeke.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?