P.-G. Andersson připustil, že jedná s Prodrivem o startech s novým speciálem Mini WRC. Švéd by se mohl posadit za volant WRC v příštím roce. Jeho týmovým kolegou by mohl být Mads Ostberg nebo Kris Meeke.
Andersson, který v aktuální sezoně startuje v šampionátu SWRC s vozem Škoda Fabia S2000, prohlásil, že zatím žádná smlouva, která by zaručovala starty v MS v příštím roce, podepsána nebyla. Potvrdil však, že jednání o místě na příští rok probíhají.
"Ano, s Prodrivem jsem jednal. Konkrétně jsme se bavili o možnostech na příští rok, zatím však žádná smlouva podepsána nebyla. Pochopitelně bych se rád vrátil do MS, ale zatím je to pouze přání. Moc možností nemám. Je tu Škoda a také jednám s Protonem o pár startech," líčí svoji situaci Per Gunar.
Další jezdec, se kterým Prodrive o startech ve voze Mini WRC v příštím roce jedná, je Mads Ostberg, který startuje v současné době se Subaru WRC v MS. Včera večer se dokonce objevila zpráva, že by se jedničkou týmu mohl stát loňský mistr IRC, Kris Meeke.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.