V Jordánsku se bývalý jezdec formule 1, Kimi Räikkönen ukázal v lepším světle. V pořádku dojel do cíle a získal svoje první body v šampionátu WRC.
První Finovo vystoupení v mistrovství světa rally ve Švédsku skončilo ve sněhové bariéře. Na druhém podniku v Mexiku předvedl válení sudů i s vozem, se svojí C4 WRC se vykutálel z trati. Jordánsko mu ale celkem vyšlo, když na svém teprve osmém podniku rally v životě dokázal dosáhnout i na svétové body.
"Už od začátku bylo mým cílem dojet do cíle rally a nyní jsem velice rád, že se nám toho podařilo dosáhnout, i když podmínky byly velmi složité," nechal se slyšet Räikkönen. "Kilometr od kilometru jsem se učil víc a víc a stejně tak rostla moje jistota ve voze. Do Jordánska jsme přijeli s minimálními zkušenostmi s vozem na šotolině, ale ty se nám během víkendu podařilo nabrat. Lépe jsem poznal vůz, ale důležité je, že jsem si tyto tři dny dokázal užít. Zlepšili jsme se a to je to, proč tu jsme. Douám, že budeme ve stejném rytmu pokračovat i na další soutěži v Turecku."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.