Kimi Räikkönen si užívá život rallyového jezdce. Chtěl by ale vylepšit své dosavadní výsledky.
Kimi Räikkönen si v Jordánsku užil i trošku oddechu, když si po shakedownu našel čas na odpočinek na terase svého hotelového pokoje a společně se svým spolujezdcem, Kajem Lindströmem, si byli zaplavat v Mrtvém moři. Překvapili tím nejednoho turistu. „Žijeme hektickým životem, a tak je dobré, si občas odpočinout a nechat si vyčistit hlavu. Co by to člověku přineslo, kdyby cestoval po světě a nezašel se po místní zemi ani podívat? Můj dosavadní život probíhal v letadle, na závodní trati a v hotelích. Letos jsem se ale rozhodl, že si rok pořádně užiji,“ říká Kimi.„Atmosféra i pracovní nasazení je zde úplně rozdílné od F1. Pro mě rally znamená větší výzvu. Oba tyto světy se nedají v žádném případě porovnávat. Je to, jako byste chtěli porovnávat jablko a hrušku. Zde je všechno volnější a přátelštější. Byl jsem světem rally dobře přijat, mám zde prostor pro to, abych byl sám sebou.“„Ze dne na den se z Vás ale rychlejší jezdec nestane. Zatím jsem ve fázi, kdy se stále učím,“ popisuje svoje současné postavení Fin.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.