Guy Wilks přiznal, že byl v Argentině poražen lepším jezdcem, ale nadále věří, že by mohl s Juho Hännninenem svést bitvu o titul v IRC.
Wilks skončil v Argentině poražen po dominantním výkonu Hänninena. Na zdejších šotolinách si oproti Hänninenovým jedenácti vyhraným RZ si připsal pouze jeden nejrychlejší čas. Tovární jezdec Škody se tak dostal do vedení v hodnocení jezdců.
Když se ale podíváme na celkové hodnocení obou jedců jezdců v Jižní Americe, Wilks má k dobru lepší výsledek z Brazílie a oba tak odjíždějí z tohoto kontinentu se stejným bodovým přídělem. Právě tento fakt přidává Wilksovi na sebevědomí. Věří, že by mohl po několika podnicích Hänninena na vedoucí pozici vystřídat.
"Dobře, Juho vyhrál v Argentině s velmi pohodlným náskokem, zato já jsem musel jet docela naplno," přiznává jezdec týmu Škoda UK. "Teď ale opuštíme Jižní Ameriku se stejným počtem bodů a máme oba dobrou pozici pro zbytek sezóny."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?