Projekt Mini WRC je v plánu

Rally Monte Carlo
Rally Monte Carlo, foto: Subaru WRT
iM2 12. března 2010 15:05
Sdílej:

Na autosalonu v Ženevě sice slavil premiéru Mini Countryman, potvrzení projektu WRC jsme se však bohužel nedočkali. Prodrive se teď pokouší fanoušky upokojit.

Nové WRC startuje již příští rok a Britové by, po odstoupení Subaru, kterému připravoval vozy také Prodrive, chtěli být opět u toho. Prodrive jednal s několika výrobci, kteří byli ochotni svěřit prezentaci značky právě této firmě, teď to vypadá, že Prodrive přebral zodpovědnost za projekt Mini. Na počítači již existuje rallyová verze právě představeného Countrymana. Po nějakém prototypu však není ani stopa. Také při oficiálním představení vozu se o nějaké rallyové verzi bohužel nemluvilo. Obě strany zatím vše úspěšně tají. Nějaké bližší informace zároveň s premiérou tohoto vozu v Ženevě prý zablokovali markentigoví manažeři. „Běží to podle plánu. Konstrukce a design vozu je hotov. Teď chceme začít stavět první testovací prototyp. Kdy auto poprvé oficiálně ukážeme, to je otázkou marketingu. My však musíme v létě začít s testy. Červen nebo červenec by mohli být realistické odhady,“ řekl týmový boss, David Richards.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.