Velký návrat vozu s okřídleným šípem ve znaku se chystá v Německu. V letošní sezoně se na všech pěti soutěžích DRM představí dvě Škody Fabia S2000. Premiéru na německých tratích si odbudou o posledním březnovém víkendu na Rallye Wikinger.
Za volant jednoho mladoboleslavského speciálu se posadí šestinásobný německý mistr Matthias Kahle, který za nedlouho oslaví 41 narozeniny. A jako dárek si nadělil návrat do Škodovky, s kterou slavil tři tituly, v roce 2002 a 2004 s Octavií WRC a v roce 2005 s Fabií WRC. "Jsem rád, že můžeme německým příznivcům představit toto velkolepé auto. Je příliš brzo na nějaké prognózy, ale před novou sezonou jsem výrazně motivován a chci bojovat o titul," prohlásil Matthias Kahle.Do druhého vozu usedne mladý, v letošním roce 23 letý talent Mark Wallenwein, který svou první plnohodnotnou sezonu absolvoval v roce 2006. V roce 2008 vyhrál divizi 3 v DRM s Citroenem C2 R2 a v minulém roce se podíval na tratě mistrovství světa do Mexika, kde obsadil čtvrté místo mezi produkčními vozy. "To, že jsem se zapojil do programu Škody, je pro mě velmi důležitý krok v mé kariéře. Jsem za tuto příležitost velmi vděčný a šťastný, že budu spolupracovat s takovým jezdcem, jakým je Matthias Khale," řekl Mark Walenwein.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.