Velký návrat vozu s okřídleným šípem ve znaku se chystá v Německu. V letošní sezoně se na všech pěti soutěžích DRM představí dvě Škody Fabia S2000. Premiéru na německých tratích si odbudou o posledním březnovém víkendu na Rallye Wikinger.
Za volant jednoho mladoboleslavského speciálu se posadí šestinásobný německý mistr Matthias Kahle, který za nedlouho oslaví 41 narozeniny. A jako dárek si nadělil návrat do Škodovky, s kterou slavil tři tituly, v roce 2002 a 2004 s Octavií WRC a v roce 2005 s Fabií WRC. "Jsem rád, že můžeme německým příznivcům představit toto velkolepé auto. Je příliš brzo na nějaké prognózy, ale před novou sezonou jsem výrazně motivován a chci bojovat o titul," prohlásil Matthias Kahle.Do druhého vozu usedne mladý, v letošním roce 23 letý talent Mark Wallenwein, který svou první plnohodnotnou sezonu absolvoval v roce 2006. V roce 2008 vyhrál divizi 3 v DRM s Citroenem C2 R2 a v minulém roce se podíval na tratě mistrovství světa do Mexika, kde obsadil čtvrté místo mezi produkčními vozy. "To, že jsem se zapojil do programu Škody, je pro mě velmi důležitý krok v mé kariéře. Jsem za tuto příležitost velmi vděčný a šťastný, že budu spolupracovat s takovým jezdcem, jakým je Matthias Khale," řekl Mark Walenwein.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?