Britský mladík, který bude jako první v Intercontinental Rally Challenge pilotovat soukromě provozovaný Proton Satria Neo S2000, má cíl. Při svém prvním startu na Sardínii chce skončit v top 10.
Minulý týden absolvoval devatenácti letý mladík test malajského speciálu. A i když samotný test odehrávající se ve waleském Sweet Lambu poznamenalo počasí, věří v dobrý výsledek. "Bylo skvělé usednout do tohoto speciálu. Podmínky při testu nebyly dobré, ráno led a odpoledne sníh. Poznal jsem, že potřebuji trochu více času za volantem Protonu, přesto věřím, že bych mohl na Sardínii být v top 10," řekl Tom Cave."Tom měl jasné instrukce. Hlavně auto udržet na silnici a to se mu povedlo. Absolvoval nějaké ostré kilometry a já byl osobně velmi překvapen jeho rychlostí, kterou předvedl za daných podmínek," ohodnotil mladíkův výkon Chris Mellors, majitel týmu.Další ostré kilometry čekají na Toma koncem měsíce března v severním Walesu, kdy se zúčastní s Protonem Satria Neo S2000 Bulldog International Rally North Wales.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?