Britský mladík, který bude jako první v Intercontinental Rally Challenge pilotovat soukromě provozovaný Proton Satria Neo S2000, má cíl. Při svém prvním startu na Sardínii chce skončit v top 10.
Minulý týden absolvoval devatenácti letý mladík test malajského speciálu. A i když samotný test odehrávající se ve waleském Sweet Lambu poznamenalo počasí, věří v dobrý výsledek. "Bylo skvělé usednout do tohoto speciálu. Podmínky při testu nebyly dobré, ráno led a odpoledne sníh. Poznal jsem, že potřebuji trochu více času za volantem Protonu, přesto věřím, že bych mohl na Sardínii být v top 10," řekl Tom Cave."Tom měl jasné instrukce. Hlavně auto udržet na silnici a to se mu povedlo. Absolvoval nějaké ostré kilometry a já byl osobně velmi překvapen jeho rychlostí, kterou předvedl za daných podmínek," ohodnotil mladíkův výkon Chris Mellors, majitel týmu.Další ostré kilometry čekají na Toma koncem měsíce března v severním Walesu, kdy se zúčastní s Protonem Satria Neo S2000 Bulldog International Rally North Wales.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?