Britský mladík, který bude jako první v Intercontinental Rally Challenge pilotovat soukromě provozovaný Proton Satria Neo S2000, má cíl. Při svém prvním startu na Sardínii chce skončit v top 10.
Minulý týden absolvoval devatenácti letý mladík test malajského speciálu. A i když samotný test odehrávající se ve waleském Sweet Lambu poznamenalo počasí, věří v dobrý výsledek. "Bylo skvělé usednout do tohoto speciálu. Podmínky při testu nebyly dobré, ráno led a odpoledne sníh. Poznal jsem, že potřebuji trochu více času za volantem Protonu, přesto věřím, že bych mohl na Sardínii být v top 10," řekl Tom Cave."Tom měl jasné instrukce. Hlavně auto udržet na silnici a to se mu povedlo. Absolvoval nějaké ostré kilometry a já byl osobně velmi překvapen jeho rychlostí, kterou předvedl za daných podmínek," ohodnotil mladíkův výkon Chris Mellors, majitel týmu.Další ostré kilometry čekají na Toma koncem měsíce března v severním Walesu, kdy se zúčastní s Protonem Satria Neo S2000 Bulldog International Rally North Wales.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?