Mikko Hirvonen by chtěl po vítězství na sněhové rally ve Švédsku potvrdit svoji vedoucí pozici v tabulce jezdců i na velmi náročné šotolinové rally v Mexiku. Kdyby se mu podařilo vyhrát, oslavil by tak svůj jubilejní 100. start v MS.
Pro Mikki Hirvonena, který mimo jiné dokázal vyhrát lednovou rally Monte Carlo a tím pádem vede jak MS tak šampionát IRC, je start v Mexiku opravdu jubilejní: Jedná o 100. start tohoto Fina v MS. „Moje vedoucí pozice v průběžné tabulce jezdců přináší také nevýhodu v podobě toho, že budeme muset v páteční etapě startovat jako první a čistit tak trať všem ostatním jezdcům,“ říká k postavení na trati Mikko.„Pochopitelně bych ale moje vítězství ve Švédsku nevyměnil za lepší startovní pozici v Mexiku. Nesmíme tuto pozici podcenit a musíme se pokusit najít způsob, jak si udržet šanci na další vítězství,“ pokračuje Fin.
Hirvonen-Lehtinen, Rally Mexiko, 2007
„Švédsko bylo pro nás i pro celý Team BP Ford Abu Dhabi perfektní. Zažili jsme výborný vstup do nové sezony. Na tom musíme v Mexiku stavět a pokusit se o útočnou strategii. První šotolinová rally v sezoně vždy hodně napoví, jak by se mohla sezona ubírat,“ přemítá před svým již pátým startem v Mexiku Hirvonen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.