Mikko Hirvonen by chtěl po vítězství na sněhové rally ve Švédsku potvrdit svoji vedoucí pozici v tabulce jezdců i na velmi náročné šotolinové rally v Mexiku. Kdyby se mu podařilo vyhrát, oslavil by tak svůj jubilejní 100. start v MS.
Pro Mikki Hirvonena, který mimo jiné dokázal vyhrát lednovou rally Monte Carlo a tím pádem vede jak MS tak šampionát IRC, je start v Mexiku opravdu jubilejní: Jedná o 100. start tohoto Fina v MS. „Moje vedoucí pozice v průběžné tabulce jezdců přináší také nevýhodu v podobě toho, že budeme muset v páteční etapě startovat jako první a čistit tak trať všem ostatním jezdcům,“ říká k postavení na trati Mikko.„Pochopitelně bych ale moje vítězství ve Švédsku nevyměnil za lepší startovní pozici v Mexiku. Nesmíme tuto pozici podcenit a musíme se pokusit najít způsob, jak si udržet šanci na další vítězství,“ pokračuje Fin.
Hirvonen-Lehtinen, Rally Mexiko, 2007
„Švédsko bylo pro nás i pro celý Team BP Ford Abu Dhabi perfektní. Zažili jsme výborný vstup do nové sezony. Na tom musíme v Mexiku stavět a pokusit se o útočnou strategii. První šotolinová rally v sezoně vždy hodně napoví, jak by se mohla sezona ubírat,“ přemítá před svým již pátým startem v Mexiku Hirvonen.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.