Po vítězství na prvním závodě SWRC, se teď PG Andersson snaží sehnat potřebný budget pro to, aby se i v dalších závodech mohl objevit za volantem Škody Fabie S2000.
Po švédském vítězství Per-Gunnar Andersson plánuje další starty ve Škodě Fabia S2000 českého týmu JM Engineering. Chtěl by se objevit v Portugalsku, Finsku, Francii a ve Walesu. Zlínský tým kolem Miroslava Houště se také plánuje připsat do šampionátu, aby mohli bojovat nejen o titul mezi jezdci. “Byl to stresový začátek sezony. Po rally Monte Carlo jsem začali na poslední chvíli organizovat start Pera-Gunnara Anderssona ve Švédsku. Pokoušíme se naši společnou spolupráci rozšířit a jsem přesvědčen, že se nám podaří zorganizovat další společné starty,“ říká týmový šéf Houšť.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?