Kimi Räikkönen úspěšně absolvoval svůj první start ve WRC. I když skončil párkrát ve sněhu, tak dokázal, že umí zajet i velmi solidní čas.
Pro Kimiho to byl první opravdu ostrý start. Po více méně testovací Arctic-Rallye, čekala na Räikkönena první ostrá premiéra ve WRC. Rychlost měl už od začátku, jeden velký výlet do sněhové bariéry kolem trati však způsobil velkou ztrátu. Nebýt této ztráty, mohl být Fin na konci soutěže v TOP 10. Na konci soutěže to Kimi pořádně rozbalil a několik velmi slušných časů. „Určitě to byla povzbudivá rally, ve které jsem se toho jednoznačně hodně naučil. S přibývajícími kilometry to bylo lepší a lepší, od zkoušky ke zkoušce. To byl také význam celé věci.“Kimi však má ve WRC realistické cíle a zůstává oběma nohama na zemi. „Musím se toho ještě hodně naučit, všechno je tak rozdílné ve srovnání s F1. Musím se ještě zlepšit ve tvoření rozpisu a také musím více porozumět vozu. Příště se jede na šotolině v Mexiku, to by pro mě mohlo být trošku snazší,“ říká ex-mistr F1. Co na to říká co-pilot, Kaj Lindström? „Když sedíte vedle takového jezdce, jako je Kimi, tak je Vám jasné, že má velký talent. Během celé rally mě překvapoval, už od začátku jel docela rychle a vše měl pod kontrolou. Nejel nijak divoce a za limitem. Po Švédké rally jsem ohledně budoucnosti velmi pozitivní.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.