Kimi Raikkonen, jezdec juniorského týmu Citroen, věří, že jeho časy ve druhém dni ukázali, jak se zlepšuje.
Po tom, co v pátek vyjel z tratě a byl dlouho uvězněn ve sněhové bariéře, sice zakončil Fin včerejší den s více než 34 minutami ztráty za vedoucím jezdcem, ale včera se mu docela vedlo. Zajel sérii dobrých časů, mezi nimiž se blískl i šestým časem na RZ 15. Mistr světa Forlmule 1 z roku 2007 si teď věří víc než na začátku.
"Ano, bylo to docela dobré," říké Kimi po teprve druhém kompletním dnu ve světovém šampionátu. "V sobotu ráno se nám moc nevydařila první zkouška, potom na zastavil motor a to nás na druhé zkoušce také stálo nějaký čas. Ale potom to šlo opravdu dobře a byl to dobrý den. V autě se teď cítím mnohem sebejistěji a také nás nepotkaly žádné problémy. Pořád jsem si vědodm, že nalezení správného jízdního stylu si vezme nějaký čas, ale vím, že se to už postupně daří. Doufejme, že budeme mít dobrý poslední den. Cítím se na to."
Dobrá nálada ovládla také Kimiko spolujezdce Kaje Lindströma. Ten dlouho usedla vedle čtyřnásobného mistra světa Tommiho Mäkinena a nechal slyšet, že s ním Kimi sdílí jednu velmi potřebnou vlastnost soutěžního jezdce.
"Opravdu nejde srovnávat Kimiho s Tommim (Mäkkinenem), je jedna věc, kterou mají společnou: jsou od přírody velice rychlí," říká Kaj. "Dá se stále pracovat na zlepšení zručnosti a to je taky věc, o kterou se s Kimim snažíme, potřebuje to víc, než pracovat na rychlosti. V tomhle směru na mě svým zlepšením Kimi opravdu uděla dojem a do budoucna na tom budem dále pracovat."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?