Jen několik hodin zbývá do startu úvodního podniku WRC ve Švédsku, jenž bude první, který nebude po mnoha letech vysílán na televizní stanici Eurosport, který se plně soustředí na IRC, ale na televizní stanici Motors TV.
Televizní stanice, která se věnuje výhradně motoristickému sportu již více jak sedm let, získala práva na vysílání všech 13 podniků WRC v letošní sezoně. Pro fanoušky však není potěšitelné to, že kanál lze přijímat jen prostřednictvím kabelové televize či placeného satelitního příjmu. Pro úvodní podnik světového šampionátu budou na Motors TV k vidění celkem čtyři hodiny sestřihů z průběhu soutěže.Pro českého fanouška má však připravenu alternativu sestřihů první Česká čistě motoristická televizní stanice Sport 5, která odvysílá více jak dvě a půl hodiny sestřihů ze Švédska a následovně ze všech zbývajících podniků WRC. Jak naladit Sport 5 se dozvíte zde.Vysílací časy Motors TVČtvrtek, 11 února: 22:20 - Shakedown (26 minut)Pátek, 12 února: 22:20 – První etapa (52 minut)Sobota, 13 února: 22:20 – Druhá etapa (52 minut)Neděle, 14 února: 22:20 – Třetí etapa (52 minut)Pátek, 19 února: 22:20 – Souhrn (26 minut)Vysílací časy Sport 5
Preview dané soutěže v délce 26 minut - středa před soutěží Průběh 1. etapy v délce 26 minut - v 8,00 hodin ráno následujícího dne, repríza později v ten samý den
Průběh 2. etapy v délce 26 minut - v 8,00 hodin ráno následujícího dne, repríza později v ten samý den
Průběh 3. etapy v délce 26 minut - v 8,00 hodin ráno následujícího dne, repríza později v ten samý den
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?