Jen několik hodin zbývá do startu úvodního podniku WRC ve Švédsku, jenž bude první, který nebude po mnoha letech vysílán na televizní stanici Eurosport, který se plně soustředí na IRC, ale na televizní stanici Motors TV.
Televizní stanice, která se věnuje výhradně motoristickému sportu již více jak sedm let, získala práva na vysílání všech 13 podniků WRC v letošní sezoně. Pro fanoušky však není potěšitelné to, že kanál lze přijímat jen prostřednictvím kabelové televize či placeného satelitního příjmu. Pro úvodní podnik světového šampionátu budou na Motors TV k vidění celkem čtyři hodiny sestřihů z průběhu soutěže.Pro českého fanouška má však připravenu alternativu sestřihů první Česká čistě motoristická televizní stanice Sport 5, která odvysílá více jak dvě a půl hodiny sestřihů ze Švédska a následovně ze všech zbývajících podniků WRC. Jak naladit Sport 5 se dozvíte zde.Vysílací časy Motors TVČtvrtek, 11 února: 22:20 - Shakedown (26 minut)Pátek, 12 února: 22:20 – První etapa (52 minut)Sobota, 13 února: 22:20 – Druhá etapa (52 minut)Neděle, 14 února: 22:20 – Třetí etapa (52 minut)Pátek, 19 února: 22:20 – Souhrn (26 minut)Vysílací časy Sport 5
Preview dané soutěže v délce 26 minut - středa před soutěží Průběh 1. etapy v délce 26 minut - v 8,00 hodin ráno následujícího dne, repríza později v ten samý den
Průběh 2. etapy v délce 26 minut - v 8,00 hodin ráno následujícího dne, repríza později v ten samý den
Průběh 3. etapy v délce 26 minut - v 8,00 hodin ráno následujícího dne, repríza později v ten samý den
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.