Bernardo Sousa právě dokončil jeho první test s novým vozem, Ford Fiesta S2000. Auto mu samozřejmě připravil britský M-Sport, testovalo se v okolí města Cumbria v Anglii.
„Na tento test jsem se moc těšil, zvláště poté, co jsem viděl na Monte Carlu. Byla to moje první zkušenost s Fiestou S2000. M-Sport odvedl skvělou vývojářskou práci, auto bylo už v tomto prvním testu velmi lehce ovladatelné. Jedním slovem: super,“ rozplýval se po testu Sousa.Portugalského jezdce na testu doprovázel Matthew Wilson, který mu poskytoval v průběhu asi 50km dlouhého testu rady o voze. Zkouška vozu proběhla na smíšeném povrchu šotoliny a asfaltu.
„Podmínky zde jsou pochopitelně jiné, než jaké budou ve Švédsku, kde nás čekají zasněžené cesty a led. Z tohoto důvodu jsem také dnes jezdit se zcela odlišným nastavením vozu, než s jakým pojedu za týden. Vůz mě ale už teď očaroval svým potenciálem,“ pokračoval Portugalec.
Další test se odehraje v pondělí, to už ovšem bude Bernardo jezdit ve Švédsku. Konkrétní program posádky Bernardo Sousa / Nuno Rodrigues da Silva pro sezonu 2010 zatím nebyl přesně oznámen, ale oznámení je očekáváno v nejbližších dnech.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?