Giandomenico Basso by se rád vrátil do šampionátu Intercontinental Rally Challenge ještě během této sezony. Ital byl blízko dohodě s blíže nespecifikovaným týmem, která by mu zajistila start už na Rally Monte Carlo. Bohužel to nakonec nevyšlo.
Poslední závod IRC, který Basso absolvoval, byla Rally Principe de Asturias, která se jela v září 2009. Se svým továrním Abarthem Grande Punto S2000 bojoval o vítězství, ale nakonec po smyku skončil mimo trať.Vloni se Bassovi podařilo vyhrát na Madeiře a také se stal Evropským mistrem světa. Ovšem pro letošní sezonu v IRC zatím angažmá nesehnal. Basso, 36, je se svými 4 vítězstvími nejúspěšnějším jezdcem italského Abarthu v IRC.„Byli jsme blízko dohodě pro Rally v Monaku, ale bohužel to nakonec nevyšlo. V současné době jsem bez smlouvy a doufám v nabídku od nějakého týmu. Nikdy dříve jsem v podobné situaci nebyl,“ říká Ital.
„Nejsem ale naštvaný, protože jsem v minulosti zažil spoustu krásných okamžiků s Abarthem. Je to těžké, když ztratíte místo v továrním týmu. Moc rád bych se do IRC vrátil a chtěl bych těžit z mých zkušeností,“ pokračuje Basso.Spekuluje se o možné spolupráci Giandomenica s některým ze soukromých italských týmů, který provozuje Abarth. Tým by mohl být podporován továrnou. Další možností je druhé místo v Kronosu po boku Krise Meekea.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?