Giandomenico Basso by se rád vrátil do šampionátu Intercontinental Rally Challenge ještě během této sezony. Ital byl blízko dohodě s blíže nespecifikovaným týmem, která by mu zajistila start už na Rally Monte Carlo. Bohužel to nakonec nevyšlo.
Poslední závod IRC, který Basso absolvoval, byla Rally Principe de Asturias, která se jela v září 2009. Se svým továrním Abarthem Grande Punto S2000 bojoval o vítězství, ale nakonec po smyku skončil mimo trať.Vloni se Bassovi podařilo vyhrát na Madeiře a také se stal Evropským mistrem světa. Ovšem pro letošní sezonu v IRC zatím angažmá nesehnal. Basso, 36, je se svými 4 vítězstvími nejúspěšnějším jezdcem italského Abarthu v IRC.„Byli jsme blízko dohodě pro Rally v Monaku, ale bohužel to nakonec nevyšlo. V současné době jsem bez smlouvy a doufám v nabídku od nějakého týmu. Nikdy dříve jsem v podobné situaci nebyl,“ říká Ital.
„Nejsem ale naštvaný, protože jsem v minulosti zažil spoustu krásných okamžiků s Abarthem. Je to těžké, když ztratíte místo v továrním týmu. Moc rád bych se do IRC vrátil a chtěl bych těžit z mých zkušeností,“ pokračuje Basso.Spekuluje se o možné spolupráci Giandomenica s některým ze soukromých italských týmů, který provozuje Abarth. Tým by mohl být podporován továrnou. Další možností je druhé místo v Kronosu po boku Krise Meekea.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.