Giandomenico Basso by se rád vrátil do šampionátu Intercontinental Rally Challenge ještě během této sezony. Ital byl blízko dohodě s blíže nespecifikovaným týmem, která by mu zajistila start už na Rally Monte Carlo. Bohužel to nakonec nevyšlo.
Poslední závod IRC, který Basso absolvoval, byla Rally Principe de Asturias, která se jela v září 2009. Se svým továrním Abarthem Grande Punto S2000 bojoval o vítězství, ale nakonec po smyku skončil mimo trať.Vloni se Bassovi podařilo vyhrát na Madeiře a také se stal Evropským mistrem světa. Ovšem pro letošní sezonu v IRC zatím angažmá nesehnal. Basso, 36, je se svými 4 vítězstvími nejúspěšnějším jezdcem italského Abarthu v IRC.„Byli jsme blízko dohodě pro Rally v Monaku, ale bohužel to nakonec nevyšlo. V současné době jsem bez smlouvy a doufám v nabídku od nějakého týmu. Nikdy dříve jsem v podobné situaci nebyl,“ říká Ital.
„Nejsem ale naštvaný, protože jsem v minulosti zažil spoustu krásných okamžiků s Abarthem. Je to těžké, když ztratíte místo v továrním týmu. Moc rád bych se do IRC vrátil a chtěl bych těžit z mých zkušeností,“ pokračuje Basso.Spekuluje se o možné spolupráci Giandomenica s některým ze soukromých italských týmů, který provozuje Abarth. Tým by mohl být podporován továrnou. Další možností je druhé místo v Kronosu po boku Krise Meekea.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?