Mikko Hirvonen mluvil na pozávodové tisdkové konferenci o svém nadšení z vítězství na Rallye Monta Carlo.
Tovární jedzce Fordu poprvé usedl do nového Forda Fiesta S2000 a zároveň si odbyl svůj debut v Intercontinental Rally Challenge.
"Je to jeden z nejlegendárnájších podniků a má velmi dlouhou historii. Toto vítězství nebylo rozhodně jednouduché, protože podmínky byly velmi složité. Jsem skutečně šťastný, že se nám podařilo vyhrát. Není to jen obyčejné vítězství, protože naši soupeři v posledních týdnech tvrdě pracovali a my jsme dokázali dosáhnout dobrého výsledku díky celému týmu. Všichni jsme velmi šťastní."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?