Místo bezhlavého honění za vítězstvím se bude raději soustředit na vývoj šampionátu.
Dvacetiosmiletému Britovi se při jeho premiéře za volantem Fabie S2000 na posledním podniku IRC ve Skotsku podařilo prolomit letošní smůlu a podnik vyhrál. V letošním roce bude s českým vozem pokračovat v rozšířeném programu a poprvé ho letos uvidímě již v Monte Carlu.
Navzdory všem očekáváním však jezdec v barvách Škody a Velké Británie připouští, že zopakovat triumf právě na slavném Monte Carlu by bylo asi příliš velkým soustem a bude myslet píše na celkový vývoj šampionátu. Ke svému učinkování na Monte Carlu sám dodává: "Nemyslím na to, že bych mohl na Monte Carlu vyhrát. Se svými zkušenostmi vím, že šampionát se nedá vyhrát již na prvním podniku. Mnohem důležitější bude dobře odstartovat do nového ročníku a první rally opouštět s jistým bodovým ziskem. Pro mnohé jezdce je vítězství na Monte Carlu cílem, ale rozhodně to není celkový cíl."
Doplňme jen, že Rallye Monte Carlo začíná již příští týden a Škoda na ni nastoupí v silné sestavě. Vedle Wilkse budou asi nejsilnější tovární jezdci Kopecký a Hänninen. Škoda si také hodně slibuje od nově příchozího Vouilloze. Se soukromým vozem se objeví také Jaroslav Orsák.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.