Legendární Monte Carlo si vyzkouší další Čech. Bude jím úřadující rallysprintový král Jaroslav Orsák. Je tak po Kopeckém, Štajfovi, Černém a Radovi již pátým Čechem, který start na 78. ročníku slavné soutěže ohlásil.
Valašský jezdec stále zvažuje starty v domácím mistrovství se Škodou Fabia S2000 a stejný vůz si vybral i pro výlet na zahajovací podnik IRC, Rally Monte Carlo. Tentokrát však půjde pouze o pronajatý speciál od italského A-Style Teamu, se kterým Orsák startoval už v Maďarsku na nedávné Vanilin Szilveszter Rally, a který v průběhu uplynulé sezóny vyzkoušeli například Renato Travaglia nebo Matteo Gamba."Start v Monte Carlu je snem snad úplně každého závodníka. Jedná se o kultovní soutěž, která vždy patří k nejvíce sledovaným a jen samotná účast v tomto závodě pro nás bude velkým zážitkem," prohlásil Orsák pro Zlínský deník.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?