Legendární Monte Carlo si vyzkouší další Čech. Bude jím úřadující rallysprintový král Jaroslav Orsák. Je tak po Kopeckém, Štajfovi, Černém a Radovi již pátým Čechem, který start na 78. ročníku slavné soutěže ohlásil.
Valašský jezdec stále zvažuje starty v domácím mistrovství se Škodou Fabia S2000 a stejný vůz si vybral i pro výlet na zahajovací podnik IRC, Rally Monte Carlo. Tentokrát však půjde pouze o pronajatý speciál od italského A-Style Teamu, se kterým Orsák startoval už v Maďarsku na nedávné Vanilin Szilveszter Rally, a který v průběhu uplynulé sezóny vyzkoušeli například Renato Travaglia nebo Matteo Gamba."Start v Monte Carlu je snem snad úplně každého závodníka. Jedná se o kultovní soutěž, která vždy patří k nejvíce sledovaným a jen samotná účast v tomto závodě pro nás bude velkým zážitkem," prohlásil Orsák pro Zlínský deník.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.