Zátím má Kimi jisto jen do konce příštího roku, ale i tak by to mohlo na konec vypadat. Se svým názorem se svěřil jeho spolujezdec Kaj Lindstöm. Záležet prý bude na tom, jak se bude Kimi během sezóny zlepšovat.
"Ano, myslím, že by ve WRC mohl zůstat i nadále, pokud by zaznamenal nějaké lepší výsledky," nechal se Lindström slyšet na otázku, zda by mohl Kimi Raikkonen v rally zůstat i po roce 2010. "Formuli 1 už poznal a nyní se opravdu těší na rally. Pokud bude jasné, že se zlepšuje a výsledky se budou dostavovat, myslím, že pro něj bude zajímavější pokračovat v rally."
Zatím má ale finský mistr světa formule 1 z roku 2007 jisté pouze starty na příští rok. V juniorském týmu Citroen má absolovat všech 12 podniků a na svých webových stránkách píše, že návrat do formule 1 nemůže v budoucnu vyloučit, ovšem jen s týmem, který by měl na zisk titulu.
Ve formuli 1 byl Raikkonen rychlý, ale náladový. Prosadí se i v rally?
V této souvislosti není také bez zajímavosti komentář šéfa týmu Citroren Olivera Quesnela z tohoto týden. Jak sám říká: "Nebudeme očekávat v jeho první sezóně nemožné, ale pokud bude jeho progres zřejmý a ukáže nám, že dokáže jezdit na správné úrovni, mohl by se potom objevit v našem prvním týmu."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?