Dva roky byl při životě program na podporu domácích jezdců startujících v jednotlivých soutěžích Intercontinental Rally Challenge s Peugeoty 207 S2000, ve kterých jsme mohli na domácí Barum Czech rally Zlín vidět i naše zástupce Pavla Valouška a Martina Prokopa.
Program pneumatikářské firmy BFGoodrich a týmu Kronos Racing, v jehož vozech Peugeot 207 S2000 vždy vítězové hlasování domácích novinářů startovali, nebude v příštím roce pokračovat. Důvod je prozaický, ekonomická krize postihla všechny odvětví i takový pneumatikářský gigant jako je BFGoodrich. Přestože zástupci samotné firmy ukončení programu zdůvodňují přesunutím finančních aktivit jiným směrem.Šéf týmu Kronos Racing, Marc van Dalen, je z tohoto rozhodnutí poněkud zklamán. "Je to velká škoda, protože to byl dobrý program, který pomáhal zejména mladým řidičům,".
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?