Smutný hrdina letošního ročníku World Rally Championship Mikko Hirvonen, bude podle slov svého šéfa Malcolma Wilsona v příštím roce daleko rychlejší.
Ještě nikdy neměl usměvavý seveřan tak blízko k zisku titulu mistra světa. O titul přišel až v posledním podniku WRC, kterým byla Wales rally GB, ve které podlehl v přímém souboji již šestinásobnému mistru světa Sebastienu Loebovi. "Podívejte se na to, v jakém stádiu se jeho kariéra nachází a jak si letos počínal. Nechybělo mnoho a mohl usednout na trůn. Já jsem pevně přesvědčen, že bude v příští sezoně daleko rychlejší," řekl Malcolm Wilson.Wilson prohlásil, že je o šest let mladší nežli francouz a až se dostane do jeho věku, bude mít na svém kontě mnoho úspěchů. "Až bude Mikkovi stejně jako Sebastienovi, bude mít ve svém držení několik titulů, o tom jsem přesvědčen," doplnil Wilson.
Letošní souboj mezi Hirvonenem a Loebem byl dramatický až do samotného závěru, ale i přesto zůstali oba jezdci velkými kamarády, mezi kterými se v příští sezoně rozehraje velkolepá bitva o titul doplněná velkými výkony týmových dvojek Jari Matti Latvali a Dani Sorda. "Podívejte se jak si oba počínali ve Walesu, jeli úplně jiné tempo nežli ostatní. Na tom se nic nezmění ani v příští sezoně. Jari Matti může sice vyhrát některou ze soutěží, ale na to aby vyhrál celý šampionát je příliš brzy," uzavřel Wilson.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.